Iphone gaat niet aan, ook niet met de aan/uit en home knop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds 2 dagen problemen met mijn Iphone. Hij valt zomaar uit. De voorgaande 2 keren ging hij nog wel aan met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone gaat niet aan, ook niet met de aan/uit en home knop
Hallo,
Ik heb sinds 2 dagen problemen met mijn Iphone. Hij valt zomaar uit. De voorgaande 2 keren ging hij nog wel aan met de aan/uit en home knop maar daar reageert hij nu ook niet meer op. Ik hoop dat er iemand is met een goede tip. Chantal. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al aan de lader gehangen?
|
|
|||
|
|||
De hele dag, maar dan gebeurt er ook niets.
|
|
|||
|
|||
Nieuwe accu?
|
|
|||
|
|||
Toen ik hem de 2 vorige keren wel aan kreeg gaf hij aan dat de batt leeg was maar die zat voor meer dan 50% vol.
|
|
||||
|
||||
Je iPhone een dag koud laten, en de volgende dag eerst proberen aan te zetten d.m.v home + aan/uit knop tegelijkertijd in te drukken. Lukt dat niet? Probeer het dan met je lader.
Als er niks gebeurt.. Dan vrees ik dat hij gestorven is.. Garantie als u die nog heeft.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Home-knop en aan-uitknop werken niet meer! Hulp gezocht! | Martins24 | iPhone algemeen | 1 | 04-09-11 22:01 |
Iphone 4 Gaat niet aan en word ook niet herkend door itunes | Iliass90 | iTunes | 2 | 12-08-11 03:07 |
Iphone 4 gaat uit en niet meer aan | kaasje01 | iPhone algemeen | 17 | 08-06-11 10:01 |
Aan/Uit knop werkt niet. | ultrAslanli-kerem | iPhone algemeen | 0 | 22-08-10 03:21 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|