Iphone 4 Gaat niet aan en word ook niet herkend door itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mijn toestel iphone 4 gaat niet meer aan wat ik ook doe harde reset of dergelijk de scherm lijkt mij wel te doen omdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 Gaat niet aan en word ook niet herkend door itunes
Hallo
mijn toestel iphone 4 gaat niet meer aan wat ik ook doe harde reset of dergelijk de scherm lijkt mij wel te doen omdat er geen beschadigingen op zitten mijn windows vista pakt hem wel dan geeft windows aan dat stuurprogamma is geinstaleert maar verder doet hij helemaal niks gaat niet aan als ik bel gaat hij ook niet over krijg ik gewoon voicemail ik heb het echt nodig van wegen mij werk ik moet maandag weer aan de bak dus in de hoop dat iemand het zelfde heeft meegemaakt en die de oplossing kan werken Groet! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ook weleens gehad, wat ik dan doe is de aanknop en home knop te gelijkertijd in blijven drukken..en als dat niet gelijk lukt ff herhalen.
Daarna doet ie het weer. (bij mij) |
|
|||
|
|||
Citaat:
dus ik weet echt niet wat het kan zijn omdat ik ook echt geen aanknopingspunt heb maar toch bedankt Gr! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone gaat niet aan (wel herkend in iTunes) | griffinmanno | iTunes | 5 | 24-12-12 19:52 |
iPhone: Iphone word niet herkend door itunes. | GTFO | Jailbreak | 0 | 20-02-11 13:40 |
iphone 3g word niet herkend door itunes help? | bastii | iTunes | 0 | 17-01-11 21:09 |
Windows: Iphone word niet herkend in iTunes | WouterNL | iTunes | 15 | 20-07-10 17:57 |
iPhone word niet meer herkend door USB / iTunes ? | benquick | Archief | 37 | 28-12-07 15:31 |
|
|