Artiest onbekend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Heb een vraagje. Als ik muziek op me iphone 4 zet en informatie van een liedje aanpas. bijv. artiest - titel - cd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Artiest onbekend
Hoi allemaal,
Heb een vraagje. Als ik muziek op me iphone 4 zet en informatie van een liedje aanpas. bijv. artiest - titel - cd enz. Komt op me iphone alleen de titel te staan. Klik ik het liedje aan om te luisteren staat er bij artiest onbekend. Wie weet wat dit kan zijn en hoe ik het kan verhelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Opnieuw synchroniseren?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
als je in iTunes alle info heb aangepast, wel opslaan gedrukt ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ooh, dan weet ik het ook niet . Heb zelf op 't moment geen iPhone meer
heb zelf ook problemen met me ipod :') Word er ook altijd gek van als iets niet werkt, zoals het moet werken |
|
|||
|
|||
Ja daarom haha. Ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt me niet om het goed et krijgen helaas..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Skype] "onbekend" nummer Skype-out toch niet zo onbekend? | gls | iPhone Apps | 0 | 09-11-11 23:14 |
Muziek: Album/Artiest | stenk001 | Muziek, foto & video | 0 | 29-11-10 13:19 |
Muziek: Naam van artiest ook apart weergeven?:S | jantje123 | Muziek, foto & video | 0 | 06-04-09 17:03 |
|
|