De server accepteert de ontvanger (email) niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Apple vrienden. Ik zit met een probleempje . Ik heb al een tijd mijn ziggo mail op mijn iphone4s gekoppeld , maar zins vandaag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De server accepteert de ontvanger (email) niet.
Beste Apple vrienden.
Ik zit met een probleempje . Ik heb al een tijd mijn ziggo mail op mijn iphone4s gekoppeld , maar zins vandaag kan ik geen mail meer versturen via 3g en via Wi-Fi werkt het wel , ik ontvang wel mail via 3g, ( Email versturen mislukt . De server accepteert de ontvanger EMAIL niet. ) Het heeft wel altijd gewerkt , ik heb al verschillende poorten gebruikt en verschillende instellingen maar niks werkt. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Mijn netwerk is Vodafone Ik heb een iphone zonder jailbreak. Laatst gewijzigd door boekema1986; 25-01-13 om 12:37. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mijn vriendin had hetzelfde. Gisteren ondekt dat ze haar gebruikersnaam verkeerd had ingevuld. Na het opnieuw invullen werkte alles weer.
|
|
|||
|
|||
Dat is juist raar ik heb namelijk niks veranderd aan mijn instellingen voor de fout melding kwam.
Ik ontvang namelijk wel mijn inkomende mail. |
|
||||
|
||||
Kijk bij ziggo op de site of er iets is veranderd, dus of je andere instellingen moet maken.
|
|
|||
|
|||
heb ik ook al gedaan.
|
|
|||
|
|||
verzend je toevallig naar een gmail adres toe.
ik en mijn vrouw kunnen beide niet mailen naar een gmail adres. edje |
|
|||
|
|||
Ik heb het probleem opgelost door ook bij uitgaande post (smtp) OOK de gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Dit is (zogenaamd) optioneel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De server accepteert de ontvanger.. | UPC / ZIGGO | Momentum | iPhone algemeen | 12 | 24-02-13 20:20 |
Kan geen email meer verzenden, melding de server accepteerd de ontvanger .... niet. | edvb | iPhone algemeen | 6 | 22-02-13 19:06 |
Zelf Email server hosten | riktoch | iPhone algemeen | 8 | 27-12-10 19:09 |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
Email verwijderen van server | ChristianS | iPhone algemeen | 1 | 10-08-10 17:59 |
|
|