De server accepteert de ontvanger.. | UPC / ZIGGO

De server accepteert de ontvanger.. | UPC / ZIGGO discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu heb ik geregeld dit geneuzel dat de ontvanger niet geaccepteert word. Ik word er nu zo langzamerhand een beetje flauw van. M'n moeder heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15 February 2011, 21:18
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 30 July 2008
Berichten: 91
Standaard De server accepteert de ontvanger.. | UPC / ZIGGO

Nu heb ik geregeld dit geneuzel dat de ontvanger niet geaccepteert word.

Ik word er nu zo langzamerhand een beetje flauw van.

M'n moeder heeft ziggo en ik upc. zowel zij als ik hebben dit gekloot.

Zoeken op de melding levert genoeg topics en sites op waar dit ook besproken wordt alleen er is letterlijk GEEN die een duidelijke oplossing kan geven.

Sommige hebben het werkend met ssl,gebruikersnaam,wachtwoord.
andere weer zonder en gewoon op poort 25.

De ene keer werkt het wel de andere keer niet.

wat me dus opvalt is dat het voornamelijk optreed bij UPC of ZIGGO.

wie weet inmiddels een duidelijke oplossing voor dit probleem

Ik heb zelf het vermoeden dat het gewoon te maken heeft met de providers zelf. Aangezien ik de melding ook al eens gekregen had op de PC terwel het op de laptop wel werkt en een dag later ook weer op de pc.

PUNT HOOFD krijg je er van.

ziggo:

https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-...ablets/iphone/

Upc heeft de zelfde soort info.

maar het werkt NIET.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20 February 2011, 21:11
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 20 February 2011
Berichten: 4
Standaard

sluit me hier bij aan ben alles aan het proberen en nog niets
  #3  
Oud 20 February 2011, 21:16
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 10.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini 4 Wi-Fi + 4G 64GB (Zwart)  
» Windows
 
Geregistreerd: 30 May 2010
Berichten: 410
Standaard

Ik heb hele andere gegevens in mijn iphone staan om de mail van mijn ziggo internet op te halen.En dat werkt al vanaf het eerste moment.
  #4  
Oud 20 February 2011, 21:19
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 20 February 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corne64 Bekijk bericht
Ik heb hele andere gegevens in mijn iphone staan om de mail van mijn ziggo internet op te halen.En dat werkt al vanaf het eerste moment.
wil je me aub daar mee helpen
  #5  
Oud 7 March 2011, 18:24
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 30 July 2008
Berichten: 91
Standaard

Er zijn toch meer die dit hebben?
Als ik op KPN lijn zit met Wi-Fi of een andere dan werkt het prima. !

Dus ligt het aan UPC/Ziggo?
  #6  
Oud 9 March 2011, 20:25
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 9 March 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik sluit me hier ook bij aan . . .

Sinds het blokkeren van poort 25 door Ziggo lukt het me niet meer om mail te versturen vanaf mijn iPhone. Ik heb mijn email accounts handmatig ingesteld volgens de instructies van Ziggo. Zolang mijn iPhone verbinding heeft mijn mijn Wi-Fi is het versturen van email geen enkel probleem, maar zodra ik buiten bereik van mijn Wi-Fi kom en dus gebruik maak van het Vodafone netwerk, krijg ik de melding dat de server de ontvanger niet accepteert.

Instellingen:
smtp.ziggo.nl (poort 587)
gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld
SSL: Ja
Identiteitscontrole: wachtwoord

Het ontvangen van ziggo mail is overigens geen probleem, zowel via mijn Wi-Fi als via het Vodafone netwerk.

Het lijkt erop dat de ziggo smtp server geen mail wil versturen als deze via een ' andere' provider wordt aangeboden?
  #7  
Oud 10 March 2011, 11:37
» iPhone 5 64GB (Zwart) [FW: 7.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 1 August 2008
Berichten: 1.115
Standaard

Neem Gmail (bijvoorbeeld, een andere imap optie als MobileMe of Yahoo Mail is ook best goed), d oplossing.

Bij wijze van spreken 99% van al die mailproblemen, die je kan lezen op het forum hier, komen door de internetprovider zelf, niet door de iPhone (of een andere telefoon for that matter) of de gebruiker.
  #8  
Oud 14 March 2011, 22:36
» iPhone 4 16GB (Wit) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 3.2.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 18 October 2010
Locatie: Gorinchem
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar deromijntjes Stuur een bericht via Skype™ naar deromijntjes Send a message via twitter to deromijntjes
Standaard

Vandaag naar Ziggo overgestapt en meteen mijn iPhone gaan instellen, maar dat lukte niet. Uiteindelijk op forum voor ziggo-gebruikers juiste instellingen gevonden, meteen KPN welke nog paar dagen in gebruik is en ik nooit ingesteld kreeg tot vandaag dus (KPN dus zelfde instellingen alleen pop = pop.kpnmail.nl en smtp = mail.kpnmail.nl

Suc6

Zie onder voor de juiste instellingen, hopelijk heeft iemand er wat aan.

P.s. poort 25 wordt niet geblokkeerd door Ziggo!!

Pop account gegevens:
Naam: <maakt niet uit>
Adres: <je ziggo-email-adres>
Beschrijving: <maakt niet uit>

Server inkomende post:
Hostnaam: pop.ziggo.nl
gebruikersnaam: <je ziggo-email-adres>
wachtwoord: <je ziggo-email-wachtwoord>

Server uitgaande post:
Hostnaam: smtp.ziggo.nl
gebruikersnaam: <leeg laten>(dit kan ook gevuld maar dan moet je SSL gebruiken in combinatie met Serverport 587 ipv 25)
wachtworod: <leeg laten> (dit kan ook gevuld maar dan moet je SSL gebruiken in combinatie met Serverport 587 ipv 25)
Gebruik SSL: uit (dit kan dus ook aan i.c.m. Serverpoort 587 en je mailadres als gebruikersnaam + bijbehorend wachtwoord)
Identiteitscontrole: Wachtwoord
Serverport: 25 (of 587 dus i.c.m. SSL aan en je mailadres als gebruikersnaam + bijbehorend wachtwoord )

Opm: voordeel van poort 587 met SSL aan en credentials aanmelden op de SMTP is dat in dat geval het zogenaamde relaying wordt ondersteund. M.a.w. je kunt mail versturen via Ziggo vanaf elk willekeurig netwerk zoals het Vodafone-mobiel datanetwerk.

Dan terug naar geavanceerd (laatste optie onder SMTP)

Inkomende instellingen
Gebruik SSL: uit
Identiteitscontrole: Wachtwoord
Verwijder van server: <wat je wilt>
Serverpoort: 110
  #9  
Oud 3 July 2011, 22:45
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 2 July 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik doe gelijk maar mee met deze discussie. Ik gebruik zelf prive xs4all.nl. Zakelijk maak ik gebruik van Microsoft exchange. Beiden werken goed met de iPhone 4. Als ik echter bij mijn partner thuis gebruik maak van haar netwerk (Ziggo) ontvang ik ook bij het versturen van de de emailadressen van xs4all.nl de melding dat de server de ontvanger niet accpteert. Op de laptop werkt Outlook met de xs4all adressen wel normaal. Wat gebeurt er met Ziggo.
  #10  
Oud 25 October 2011, 12:47
» iPhone 4S 16GB (Wit) [FW: 2.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 12 May 2009
Locatie: Winterswijk
Berichten: 4
Standaard

Ik zit met hetzelfd probleem, sinds vorige week krijg ik continue de melding, Er is een kopie in 'UItgaand' geplaatst. De server accepteert het afzenderadres .....@upcmail.nl niet. Heeft iemand enig idee hoe dit kan, hij heeft het altijd gedaan???

Als ik het afzenderadres wijzig in mailadres via Icloud lukt het wel.

Ik snap er helemaal niks meer van..
  #11  
Oud 25 October 2011, 14:20
debroei's schermafbeelding
» iPhone 7 Plus 256GB (Zilver) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi + 4G 256GB (Zilver) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 December 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.132
Standaard

Bij mij werk alles prima icm Ziggo. Ik heb gewoon de gebruiks aanwijzing op de website gevolgd. Wel belangrijk is je gebruikersnaam en wachtwoord in het SSL gedeelte ook in te vullen.Ik weet dat dit niet een echt antwoord is op je UPC vraag maar mogelijk dat dit voor jouw ook het probleem is. Je vult dus 2 maal je gebruikersnaam en WW in bij je profiel.
  #12  
Oud 22 February 2013, 18:05
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 22 February 2013
Berichten: 3
Standaard

Ik heb het probleem opgelost door ook bij uitgaande post (smtp) OOK de gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Dit is (zogenaamd) optioneel.
  #13  
Oud 24 February 2013, 19:20
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 6.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Anders
 
Geregistreerd: 24 February 2013
Berichten: 1
Standaard

Hartelijk dank aan de Romijntjes. Helder en adequaat. Zonder dit soort hulp kom je er niet. Wel vervelend dus dat het bij de IPhone allemaal zo complex is. De BB is een stuk eenvoudiger.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: I-tunes accepteert maa 1 eigengemaakt ringtone vandelangerak iTunes 4 19 February 2011 11:43
Laptop accepteert iPhone niet! charliesmamma iPhone algemeen 8 22 September 2010 20:11
Accepteert niks. (Bellen / SMS / Internet / Geluid) BonnanX iPhone algemeen 5 12 May 2008 10:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:51.