I-tunes accepteert maa 1 eigengemaakt ringtone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb netjes een aantal beltonen zelf gemaakt volgens de handleiding van iemand van deze club. Helaas bij synchronisatie accepteert mijn Iphone 4 alleen maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I-tunes accepteert maa 1 eigengemaakt ringtone
Ik heb netjes een aantal beltonen zelf gemaakt volgens de handleiding van iemand van deze club. Helaas bij synchronisatie accepteert mijn Iphone 4 alleen maar één beltoon de overige worden er niet bijgezet.
Iemand eerder dat probleem gehad? gr Mariette |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zijn ze niet langer dan 40seconden?
|
|
|||
|
|||
Ja allemaal 40 seconden hij synchroniseert er maar eentje naar mijn Iphone
|
|
||||
|
||||
En ze staan allemaal aangevinkt bij synchronisatie?
|
|
|||
|
|||
Oh K..
De Beltoon verscheen wel in de muziekbibliotheek bij het maken ervan maar kwam niet automatisch op de Iphone, die ik aangesloten had. Bij verslepen van beltoon van muziekbieb naar iphone werkte het wel. synchronisatie was wel goed ingesteld. thanx so far Mariette |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store | dureappel | iTunes | 3 | 30-12-11 18:28 |
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store | daandaandaan | iPhone algemeen | 33 | 10-01-11 19:23 |
Laptop accepteert iPhone niet! | charliesmamma | iPhone algemeen | 8 | 22-09-10 21:11 |
ZooZbeat-tunes als ringtone? | Barabassie47 | iPhone Apps | 0 | 08-04-09 12:47 |
Een eigengemaakt thema, voor de liefhebbers | yingie | Jailbreak apps en thema's | 6 | 10-12-07 17:35 |
|
|