I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wordt er echt gek van .Goed wat heb ik geprobeerd: -de-installatie en herinstallatie van Itunes -diagnostische test uitgevoerd en dan een rood bolletje bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store
Ik wordt er echt gek van.Goed wat heb ik geprobeerd:
-de-installatie en herinstallatie van Itunes -diagnostische test uitgevoerd en dan een rood bolletje bij Verbinding met I-Tunes store is mislukt (zie afbeeldingen) Klik op Help...U heefgt geen Internetverbinding...Oh nee? En dat groene bolletje bij Uw heeft Internetverbinding -windows fw staat uit, gebruik geen Norton, MacAfee of andere rommel (wel Avast) -computer machtiging ingetrokken en opnieuw gemachtigd -gegoogled tot ik er gek van werd, zag een post dat Parental Control kan aanstaan, is het ook niet. -zit niet achter proxy Software versie voor de Iphone is 4.02 en die kan ik uiteraard niet updaten omdat ik geen verbinding krijg met de I-Tunes store. Hellllup!!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb ongeveer het zelfde probleem! alleen connect mijn pc helemaal niet met mij iphone.. kan je zeggen dat ik nu instaat ben om mijn tellefoon op te eten!
smaakt als een zure appel dit! Laatst gewijzigd door yuri0172; 04-10-10 om 01:30. |
|
|||
|
|||
Heb mijn wachtwoord net veranderd maar kan geen verbinding krijgen op mijn iphone4 en ipad 2 met icloud en itunes,geeft iedere keer wachtwoord onjuist terwijl ik net een nieuwe aangemaakt heb kan hierdoor geen apps downloaden maar kan wel bellen ,mailen,internetten enz. Wat nu te doen,heb al diverse keren een nieuw wachtwoord ingesteld maar krijg geen verbinding met icloud,itunes,geeft iedere keer wachtwoord onjuist.Iphone en ipad2 deden dit tot gister wel allemaal.Wat nu te doen
|
|
||||
|
||||
Heb je al een bevestigingsmail i.v.m. je veranderde paswoord ontvangen...
Best je ww niet te veel veranderen...Apple kan dit als een poging tot hacken van je account interpreteren en je account voorlopig blokkeren... |
Labels |
geen netwerkverbinding, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Kan geen verbinding maken met Itunes Store | Debra | iTunes | 14 | 16-09-11 22:26 |
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store | bosskov | iTunes | 10 | 07-09-11 23:22 |
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store | daandaandaan | iPhone algemeen | 33 | 10-01-11 19:23 |
iPhone en Hi Prepaid + eindeloos online: geen verbinding met I-Tunes Store | greenalizer | iPhone algemeen | 0 | 01-06-10 15:02 |
app store kan geen verbinding maken met i-tunes | sjaak75 | iPhone Apps | 2 | 15-10-09 14:55 |
|
|