//

I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store

I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wordt er echt gek van .Goed wat heb ik geprobeerd: -de-installatie en herinstallatie van Itunes -diagnostische test uitgevoerd en dan een rood bolletje bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-10-10, 22:41
dureappel's schermafbeelding
dureappel dureappel is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Den-Haag
Berichten: 19
Stuur een bericht via MSN naar dureappel
Angry I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store

Ik wordt er echt gek van.Goed wat heb ik geprobeerd:

-de-installatie en herinstallatie van Itunes
-diagnostische test uitgevoerd en dan een rood bolletje bij Verbinding met I-Tunes store is mislukt (zie afbeeldingen) Klik op Help...U heefgt geen Internetverbinding...Oh nee? En dat groene bolletje bij Uw heeft Internetverbinding
-windows fw staat uit, gebruik geen Norton, MacAfee of andere rommel (wel Avast)
-computer machtiging ingetrokken en opnieuw gemachtigd
-gegoogled tot ik er gek van werd, zag een post dat Parental Control kan aanstaan, is het ook niet.
-zit niet achter proxy

Software versie voor de Iphone is 4.02 en die kan ik uiteraard niet updaten omdat ik geen verbinding krijg met de I-Tunes store.

Hellllup!!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Diagnostische test netwerkverbindingen deel 1.jpg‎ (49,0 KB, 17x gelezen)
Bestandstype: jpg Diagnostische test netwerkverbindingen deel 2.jpg‎ (34,8 KB, 6x gelezen)
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Samenvatting diagnogstische test Itunes.doc‎ (29,0 KB, 4x gelezen)
__________________
Iphone 7 plus Zwart
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-10, 00:26
yuri0172 yuri0172 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 23
Standaard

ik heb ongeveer het zelfde probleem! alleen connect mijn pc helemaal niet met mij iphone.. kan je zeggen dat ik nu instaat ben om mijn tellefoon op te eten!
smaakt als een zure appel dit!

Laatst gewijzigd door yuri0172; 04-10-10 om 00:30.
  #3  
Oud 30-12-11, 17:25
Speedpete Speedpete is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard

Heb mijn wachtwoord net veranderd maar kan geen verbinding krijgen op mijn iphone4 en ipad 2 met icloud en itunes,geeft iedere keer wachtwoord onjuist terwijl ik net een nieuwe aangemaakt heb kan hierdoor geen apps downloaden maar kan wel bellen ,mailen,internetten enz. Wat nu te doen,heb al diverse keren een nieuw wachtwoord ingesteld maar krijg geen verbinding met icloud,itunes,geeft iedere keer wachtwoord onjuist.Iphone en ipad2 deden dit tot gister wel allemaal.Wat nu te doen
  #4  
Oud 30-12-11, 17:28
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Heb je al een bevestigingsmail i.v.m. je veranderde paswoord ontvangen...

Best je ww niet te veel veranderen...Apple kan dit als een poging tot hacken van je account interpreteren en je account voorlopig blokkeren...
Reageren

Labels
geen netwerkverbinding, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Kan geen verbinding maken met Itunes Store Debra iTunes 14 16-09-11 21:26
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store bosskov iTunes 10 07-09-11 22:22
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store daandaandaan iPhone algemeen 33 10-01-11 18:23
iPhone en Hi Prepaid + eindeloos online: geen verbinding met I-Tunes Store greenalizer iPhone algemeen 0 01-06-10 14:02
app store kan geen verbinding maken met i-tunes sjaak75 iPhone Apps 2 15-10-09 13:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:19.