CD branden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil via iTunes een cd branden met mp3 nummers voor mijn autoradio. Als ik de cd gebrand heb verschijnt echter enkel de titel van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
CD branden
Ik wil via iTunes een cd branden met mp3 nummers voor mijn autoradio.
Als ik de cd gebrand heb verschijnt echter enkel de titel van het nummer op de display van de autoradio. De naam van de artiest en titel van het nummer staan steeds in de naam van het bestand, dus "artist+titel.mp3" op mijn mac. Als ik de gebrande cd open in finder met mijn mac zie ik enkel een volgnummer met de titel van het nummer, bv. "001.Clocks" i.p.v. "Coldplay - Clockx". Iemand die kan helpen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple logo achterkant laten branden | Scirocco | iPhone algemeen | 2 | 25-11-11 02:07 |
Proximity led blijft branden | warshooter | iPhone algemeen | 10 | 23-01-11 15:57 |
Lampje bij camera blijft branden | jammer | iPhone algemeen | 1 | 06-11-10 10:35 |
Lockscreen blijft branden na ontvangen SMS | job002 | iPhone algemeen | 4 | 23-01-10 15:56 |
Windows: Geen CD/DVD meer kunnen branden | Campzzz | iTunes | 7 | 12-12-09 20:28 |
|
|