Contacten sincroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag een nieuwe Ipad gekocht en die aangsloten via Itunes, hij haalt automatisch alles over, bv foto,s en de adressen van skype, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten sincroniseren
Ik heb vandaag een nieuwe Ipad gekocht en die aangsloten via Itunes, hij haalt automatisch alles over, bv foto,s en de adressen van skype, maar mijn contactpersonen krijg ik niet overgehaald, ik heb al meermaals geprobeerd maar niets, hoe komt dat en waar kan ik dat instellen, heel graag uw hulp
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En waar staan die contacten op jouw PC, die de iPad zou moeten synchronizeren ?
|
|
|||
|
|||
Ja die staan op mijn pc in windows mail, maar op mijn iphone heb ik ze wel over kunnen zetten , maar op die ipad lukt het niet, bedankt voor uw snelle reactie, graag uw hulp
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Moment, is Windows Mail niet zoiets als Hotmail? Een IMAP account dus. Indien dat het geval is zou je dat direct op de iPad moeten kunnen instellen in Instellingen -> Mail, Contacten, Agenda. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem het zelfde ingesteld als op mijn iphone, maar hij blijft controleren,
|
|
|||
|
|||
ik heb hem ingesteld bij inkomende post Pop in.telenet.be bij uitgaande smtp uit.telenet.be de ssl staat aan, en ik kan die zodikwijls insteken als ik wil, hij sicroniseerd, maar niet mij contactpersonen of agenda, ik doe iets fout bij de instellingen, maar wat , toch graag uw hulp , ik kom er niet uit
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
Contacten verplaatsen op iPhone van Google naar iPhone contacten | JW75 | iTunes | 2 | 22-08-11 00:19 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
contacten? | DaveyY | Archief | 3 | 25-07-08 20:36 |
|
|