iPhone 4 geen geluid bij iOS 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen Ik heb een iphone 4 gekocht op marktplaats en toen was er al sprake dat het geluid niet deed wel via oortjes heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 geen geluid bij iOS 6
Hallo iedereen
Ik heb een iphone 4 gekocht op marktplaats en toen was er al sprake dat het geluid niet deed wel via oortjes heb de speaker vervangen maar geen resultaat wel dat als je hem op het hardst zet hoor je heeeel zacht de muziek waarschijnlijk ligt het dus aan de software wat moet ik nu doen??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als het aan de software lag, dan zou hij het of niet doen of wel doen. Het ligt wel degelijk aan je hardware, denk ikzelf.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan is het dus de hardware
|
|
|||
|
|||
Staat de volumebegrenzing aan misschien?
Kijk instellingen >muziek >volumebegrenzing > UIT Laatst gewijzigd door Werner1963; 24-02-13 om 18:38. |
|
|||
|
|||
Als je 2x keer drukt op de homeknop kom je bij multitask. Daar de geopende apps naar rechts "vegen" (2x). Daar krijg je ook een volumeschuifje, die moet ook op max staan. Ik had ook een tijdje heel zacht geluid totdat ik daar kwam. Deze stond bij mij op een kwart. Op max gezet en mijn geluidsprobleem was opgelost. Misschien is dit ook jouw probleem.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 geen geluid bij geluidsfragementen (wel bij bellen) | krullebol2 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 20-09-12 23:28 |
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' | DieterVL | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 12:37 |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
iPhone 4 - Geen geluid bij bellen | djjanclerinx | iPhone algemeen | 1 | 09-11-10 17:15 |
|
|