//

Gamecontroller ipega 9025 iPhone 5

Gamecontroller ipega 9025 iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een gamecontroller besteld (ipega 9025) en vandaag binnengekregen. Totaal verder niet bij nagedacht dat je daar misschien een jailbreak voor op je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-12-13, 20:59
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Question Gamecontroller ipega 9025 iPhone 5

Hallo,

Ik heb een gamecontroller besteld (ipega 9025) en vandaag binnengekregen. Totaal verder niet bij nagedacht dat je daar misschien een jailbreak voor op je telefoon moet hebben...

Het betreft een bluetooth controller maar ik krijg m niet gekoppeld met me telefoon. Mijn iPhone 5 ziet de controller helemaal niet.

Heb je hier een jailbreak voor nodig? Heeft iemand misschien ervaringen ermee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-13, 13:55
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Aaahh echt niemand die kan helpen???
  #3  
Oud 13-12-13, 22:04
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Ik heb deze ook! maar dan voor mijn samsung galaxy s3


Er is normaal een app in de AppStore "Icade" geloof ik. Dat stond bij mij in de handleiding. Maar daar kan je enkel de games spelen die in de app zitten. Bij mij moet je die van hun website downloaden maar dat gaat zo traag. Verder kan ik zonder deze app GTA vice city en GTA 3 spelen! Als ik mijn s3 root kan ik deze bij elke game gebruiken dmv een paar apps in de playstore (android) die dan je touch controls omzetten naar fysieke knoppen!

Op de Iphone weet ik het niet. Zoek is op youtube hoe je dat kan doen. Veel succes!
  #4  
Oud 24-01-16, 15:11
remco.2 remco.2 is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Om een koppeling te maken druk op knop B en dan home knop

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 januari 2016 om 14:12 ----------

Verder probeer ik nu ook uit te zoeken hoe verder nog geen idee. Weet wel dat het ook aan het bepaald soort game licht.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:29.