iPhone 4s kleuren vervaagd na reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had mijn iPhone 2 weken geleden ter reparatie afgegeven bij de media markt. Apple gaf aan dat mijn batterij minimaal werkte, ook deed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s kleuren vervaagd na reparatie
Hallo,
Ik had mijn iPhone 2 weken geleden ter reparatie afgegeven bij de media markt. Apple gaf aan dat mijn batterij minimaal werkte, ook deed de vergrendelknop het niet en wilde mijn touchscreen wel eens weigeren. Vandaag heb ik hem opgehaald, er is duidelijk een nieuw scherm op gezet, maar nu zit ik met nieuwe vervelende problemen. Het beeld is ontzettend vaag en de kleuren zijn niet meer zo fel. Ik heb hem naast een andere iPhone 4s gelegd en dit was gewoon niet hetzelfde. Mijn vraag is of jullie misschien weten wat de oorzaak is. Kan ik dit zelf oplossen in instellingen? De media markt is namelijk niet al te dichtbij, ook wil ik niet weer mijn mobiel kwijt zijn. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
instellingen > achtergrond en helderheid >schuifbalk helderheid
Instellingen >algemeen >Toegankelijkheid > verhoog contrast Dat is het enige dat je kan doen met de instellingen |
|
|||
|
|||
Ja, helaas heb ik dat al geprobeerd..
Denk dat ik dus toch weer terug moet? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Vertel de beste Media Markt medewerker dat je het toestel echt nodig hebt en nu niet voorzien bent omdat je hierop niet hebt gerekend! Wie weet geven ze wel een leen toestel....
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kleuren iPhone 5s | jlvdp1 | iPhone algemeen | 8 | 12-09-13 19:13 |
iPhone 4 - kleuren scherm veranderd - (omgekeerd) ? | wba | iPhone algemeen | 5 | 18-08-13 14:59 |
Kleuren van google agenda overeen laten komen met iPhone/wijzigen van kleuren | joey.niftrik | iTunes | 1 | 08-11-10 20:13 |
iPhone veranderd plots in sepia kleuren?? | job002 | iPhone algemeen | 3 | 07-01-10 17:24 |
|
|