dubbele berichten iphone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Mijn vriendin heeft sinds vandaag ook een iphone. Om haar dadelijk enkele app's op de iphone te kunnen zetten, heb ik even mijn itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dubbele berichten iphone 4s
Hallo
Mijn vriendin heeft sinds vandaag ook een iphone. Om haar dadelijk enkele app's op de iphone te kunnen zetten, heb ik even mijn itunes account op hare gsm gezet. Maar nu ondervind ik een gek probleem. Als ik een sms/imessage stuur naar haar, komt dat om de een of andere reden bij mezelf aan. is dat een koppeling die je ongedaan kan maken? of gewoon de itunes account verwijderen? mvg ps. hebben alletwee ene iphone 4s. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus mijn apple id even afmelden, en dan zou dat gedaan moeten zijn? Voor die imessage, hebben dan zoal ik als mijn vriendin constant internet nodig? vriendin heeft momenteel geen 3g abonnement, en 3g staat dan ook niet op. komen die sms dan als een gewone sms? mvg |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en als ik bv een sms stuur naar mijn vriendin, ik heb Wi-Fi of 3g, maar vriendin heeft geen van beide. komen dan de sms'en evenzeer aan? of komen die dan pas aan als ze ergens Wi-Fi heeft, want momenteel heeft ze geen 3G abonnement.
mvg |
|
|||
|
|||
Als je in de instellingen van Messages "Send as SMS" inschakelt zou dat moeten werken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5 dubbele berichten | hakkes | iPhone algemeen | 1 | 08-02-13 15:27 |
iPhone: dubbele folders op iphone | disse | Jailbreak | 0 | 13-08-10 21:31 |
Dubbele berichten | Drogbanian | Archief | 1 | 02-12-08 11:41 |
|
|