aanschaf accu iphone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn accu begint slijtage te vertonen standby nog ca 100u en daT lijkt mij weinig. Dus op zoek naar een nieuwe accu. Ff googlen naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
aanschaf accu iphone 4s
Mijn accu begint slijtage te vertonen standby nog ca 100u en daT lijkt mij weinig. Dus op zoek naar een nieuwe accu.
Ff googlen naar accu en voila genoeg keuze. En allemaal hebben ze het over originele iphone accu's. Met en zonder tools. Prijzen van ca 8 tot 39 euro. Wat is nu wijsheid? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Laten vervangen en niet zelf gaan doen is wijsheid
|
|
|||
|
|||
100u standby vind ik niet slecht.
|
|
|||
|
|||
100 uur stand-by is toch wel meer dan 4 dagen.Er zullen vast mensen zijn die daarop jaloers zijn. volgens mij is er dan niet veel mis mee hoor.
|
|
||||
|
||||
Vanwege....? Het onderdeel zelf (de kwaliteit?) of het reparatieproces?
Ik hoorde van een collega die had de batterij van haar iPhone laten vervangen, en die viel uit bij 20%, ook na calibratie. Hoewel de batterij nu wel weer een hele dag mee ging (dat lukte eerst niet). Klinkt mij dan als een goedkope (slechte kwaliteit) batterij? Is het zo dat alleen Apple zelf over originele onderdelen kan beschikken...? |
|
|||
|
|||
ik zou willen dat mijne 4 dagen standby zou halen.
dat haal ik echt niet. maar daarbij komt wel dat mijn telefoon ook niet 4 dagen stil kan liggen ed |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heeft niets met slechte batterij te maken maar met het juiste type batterij. Elke leek denkt dat een willekeurige batterij zomaar te plaatsen is . Dit is dus niet zo..... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Accu indicatie fout na vervanging accu | emmel | iPhone algemeen | 0 | 07-03-12 16:08 |
iPhone: Accu op 100% Onjuiste weergave accu inhoud. | conquistadorr | Jailbreak | 0 | 22-06-11 19:18 |
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? | Jarno05 | iPhone algemeen | 3 | 29-03-11 19:53 |
|
|