iphone 4 ios7 simlock vrij maken tmobile hungary discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal zoals de titel al zegt heb ik hulp nodig, ik ben vandaag naar mijn lokale gsm reparateur geweest die beweerde dat mij iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 ios7 simlock vrij maken tmobile hungary
Hallo allemaal zoals de titel al zegt heb ik hulp nodig, ik ben vandaag naar mijn lokale gsm reparateur geweest die beweerde dat mij iphone 4 niet meer simlock vrij te krijgen omdat hij de ios 7 versie had, nu moest ik een mailtje sturen naar tmobile om het opte lossen maar dat gaat niet werken aangezien het Hongaren zijn en di taal nu eenmaal moeilijk is...
Iemand zo vriendelijk om mij te helpen alvsst bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat werkt niet voor Tmobile hungary.
Jammer genoeg is er geen oplossing voor. |
|
|||
|
|||
Ik spreek hongaars en ik heb ook een Hongaarse tmobile sim kaart.
Echt heel vervelend is dit,omdat je in Hongarije dit ook kan doen voor 15.000 Forint ( ong 50 Euro) en dan zal tmobile dit zelf voor je doen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iphone 4 simlock vrij maken (help) | PindaPowerrr | Unlock | 9 | 05-12-13 13:32 |
iPhone 4 simlock vrij maken | awais | iPhone algemeen | 3 | 06-03-13 19:37 |
iPhone 4: Iphone 4 simlock vrij maken | sadocan | Unlock | 6 | 22-01-12 17:09 |
Iphone simlock vrij Tmobile logo blijft linksboven | hammie123 | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-10-10 10:26 |
Simlock vrij door Tmobile is dat altijd simlockvrij? | midon | Archief | 1 | 12-11-09 18:09 |
|
|