iPod touch 5th gen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal gisteren heb ik mijn Ipod touch geupdate naar de nieuwe software 6.1.3 en na het instaleren van de software vraagt hij naar mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod touch 5th gen
Hallo allemaal
gisteren heb ik mijn Ipod touch geupdate naar de nieuwe software 6.1.3 en na het instaleren van de software vraagt hij naar mijn appel inlog en password dat heb ik netjes ingevuld en hij zegt dat mijn account niet correct is toen op mijn iphone en ipad geprobeerd en krijg hetzelfde antwoord zou mijn account gehackt zijn ? dus nu zit ik met een probleem want kan de software niet aanmelden en herstellen doet hij ook niet meer iemand een idee wat ik het beste kan doen ?? groeten woutje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je zeker weet dat je je gegevens correct hebt ingevuld, zou ik naar de website van apple gaan en een nieuw wachtwoord aanvragen.
Zie Apple - Support - Apple ID |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPod touch de 5th generation 64GB Black | mordi6 | Archief | 1 | 28-10-12 22:03 |
IPod touch de 5th generation 64GB Black | mordi6 | Koopinformatie België | 0 | 28-10-12 21:41 |
iPod Touch 4e gen resetten | mvveelen | iPhone algemeen | 6 | 21-10-12 21:25 |
Ipod touch 3e gen. 8 gb | Joas | Koopinformatie Nederland | 1 | 12-08-10 15:26 |
iPod touch: iPod Touch 2nd Gen. 2.2.1 JAILBREAK | Deang | Jailbreak | 21 | 19-06-09 23:07 |
|
|