Problemen met opladen iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb sinds kort problemen met het opladen van m'n Iphone5. ik moet me oplaadkabel strak om m'n iphone heen wikkelen wil die eindelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met opladen iPhone 5
Goedendag,
Ik heb sinds kort problemen met het opladen van m'n Iphone5. ik moet me oplaadkabel strak om m'n iphone heen wikkelen wil die eindelijk opladen. en soms als ik de kabel eromheen wikkel moet ik eerst nog wrikken en wiebelen met de connector voordat die gaat opladen. klinkt dit probleem bekend? en is hier toevallig een oplossing voor.? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kabel defect. Of dockconnector defect
|
|
||||
|
||||
Al andere kabel geprobeerd ?
|
|||
|
|||
Maak die poort eens schoon met een tandenstoker. Kan stof inzitten namelijk
|
|
|||
|
|||
Stof in de poort inderdaad. Had zelfde problemen, dacht eerst dat het aan de "imitatie"kabels lag. Toen kreeg ik dezelfde problemen met de originele kabel. Wat bleek, er zat allemaal pluis (uit de broekzak) in de lightningpoort. Haal voorzichtig een tandenstokertje door de poort en kijk of er wat uit komt. Grote kans dat je het hiermee oplost.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen opladen iPhone | mazdavh | iPhone algemeen | 5 | 08-07-13 22:31 |
Problemen iphone opladen en batterij levensduur | jamini | iPhone algemeen | 1 | 06-11-12 12:46 |
problemen bij opladen | sportingboy | iPhone algemeen | 1 | 12-07-10 13:55 |
Microfoon problemen na opladen | shustan | iPhone algemeen | 0 | 09-02-10 11:52 |
Problemen bij opladen | Prydz | iPhone algemeen | 3 | 06-08-09 16:41 |
|
|