IOS 7 Multitasking probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben nieuw hier en heb al flink gezocht op het forum, maar nog niet gevonden. Waar ik me flink aan irriteer is het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS 7 Multitasking probleem
Hoi, Ik ben nieuw hier en heb al flink gezocht op het forum, maar nog niet gevonden.
Waar ik me flink aan irriteer is het nieuwe multitasken in IOS 7. om het duidelijk te maken zal ik een voorbeeld geven. Ik ben in safari een formulier aan het invullen. Bijna op het eind bedenk ik me dat in een email nog wat informatie staat. dus met de dubbelklik ga ik naar mijn gmail app. daar zoek ik de benodigde info op en ga weer terug via de dubbelklik naar safari. dat gaat allemaal soepeltjes. maar eenmaal safari geopend ververst safari de pagina en ben ik al mijn info kwijt, en mag ik dus opnieuw beginnen. erg irritant. en dit is niet alleen in safari, maar ook met meerdere apps zoals autoscout, marktplaats etc. mijn telefoon is een 4s met de nieuwste ios7.04 zijn er mensen die dit herkennen en daar hopelijk ook een oplossing voor hebben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is eerder aan de orde geweest gebruik even de zoek functie
|
|
|||
|
|||
Hoi Harm Jan,
Ik heb gezocht maar niet gevonden. Misschien kun je aangeven waar ik naar moet zoeken aangezien de zoekterm multitasking geen oplossing biedt. Groet Bastiaan |
|
|||
|
|||
Zou ik ook wel eens willen weten, heb precies hetzelfde.
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Zijn er nog andere mensen die dit probleem hebben gehad en er een oplossing voor hebben gehad? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: multitasking gestures probleem (N81AP.plist) | Guest-20191103144301 | Jailbreak | 0 | 19-02-11 15:37 |
Multitasking probleem iOS4 | click66 | iPhone algemeen | 7 | 24-06-10 01:00 |
|
|