Apps niet meer te downloaden en updaten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een week heb ik een IPhone 5s. Mijn oude IPhone 4 heb ik gereset (fabrieksinstellingen) en aan mijn zus verkocht. Sindsdien kan ik op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps niet meer te downloaden en updaten
Sinds een week heb ik een IPhone 5s. Mijn oude IPhone 4 heb ik gereset (fabrieksinstellingen) en aan mijn zus verkocht. Sindsdien kan ik op mijn IPhone én IPad geen apps meer downloaden en updaten. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Hij blijft namelijk vragen om het Apple ID-wachtwoord. Voer ik dat in gebeurt er niets. Bij updaten dito.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk eens bij:
Instellingen - Algemeen - Beperkingen of daar ook de iTunes store uit staat of Apps installeren uit staat. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen apps meer downloaden of updaten! | Marieke00 | iPhone Apps | 15 | 06-01-13 12:43 |
Apps niet meer kunnen installeren/ updaten?! | FlorisJ90 | iPad algemeen | 9 | 20-11-12 21:49 |
iPod touch: Apps updaten niet meer | briantjuh94 | Jailbreak | 0 | 16-01-12 12:18 |
Apps updaten niet meer | briantjuh94 | iPhone algemeen | 4 | 12-01-12 20:42 |
Apps downloaden en updaten werkt niet meer | bostiaan | iPhone Apps | 17 | 21-02-11 22:33 |
|
|