iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Deleted email IOS7 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/150344-deleted-email-ios7.html)

BigG 08-01-14 10:46

Deleted email IOS7
 
Hi,

Ik heb es een vraagje waar deleted email naartoe gaat in IOS7 ?

Ik heb perongeluk een paar emails gedelete op mijn one.com email account. Normaal zouden deze op de server in prullenmand moeten terecht komen. Ik kan ze echter nergens meer vinden. Als ik onder accounts ga kijken staat er bij deze account ook geen trash of archive folder ....

Iemand een idee waar die emails zouden kunnen terecht gekomen zijn ?

Groeten,
G

Affinity 08-01-14 11:09

Kan je niet gewoon schudden met je GSM?

Richu75 08-01-14 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigG (Bericht 944616)
Hi,

Ik heb es een vraagje waar deleted email naartoe gaat in IOS7 ?

Ik heb perongeluk een paar emails gedelete op mijn one.com email account. Normaal zouden deze op de server in prullenmand moeten terecht komen. Ik kan ze echter nergens meer vinden. Als ik onder accounts ga kijken staat er bij deze account ook geen trash of archive folder ....

Iemand een idee waar die emails zouden kunnen terecht gekomen zijn ?

Groeten,
G

Gebruik je POP3 of IMAP met one.com?

Standaard staat de IMAP verwijzing naar de prullenbak niet goed binnen IOS.

Kijk eens onder Settings > Mail, Contacts, Calendar > One.com (of welke naam dat je het account hebt gegeven) > Account > Advanced.

Daar kun je configureren waar de IMAP mapping naar toe gaat.

BigG 08-01-14 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Affinity (Bericht 944620)
Kan je niet gewoon schudden met je GSM?

Is dat zo? Nu kan ik in ieder geval zoveel schudden als ik wil, het doet niks ... :-)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Richu75 (Bericht 944623)
Gebruik je POP3 of IMAP met one.com?

Standaard staat de IMAP verwijzing naar de prullenbak niet goed binnen IOS.

Kijk eens onder Settings > Mail, Contacts, Calendar > One.com (of welke naam dat je het account hebt gegeven) > Account > Advanced.

Daar kun je configureren waar de IMAP mapping naar toe gaat.

Ik gebruik IMAP. Maar wanneer er een instelling niet goed staat moet de gedelete email toch ergens naar toe gaan ? Ze staat in ieder geval niet in de trash map op de server. Nu heb ik deze instelling wel goed staan, maar waar kan de email naartoe zijn?

Affinity 09-01-14 09:20

Is misschien enkel als hij recent verwijderd is ofzo dno.....

Ik heb dat getest, als ik verwijder en dan direct gsm schud, komt hij mooi terug :D best grappig.

Anyway jammer dat het niet geholpen heeft voor jou

Techfreak 09-01-14 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigG (Bericht 944731)
Ik gebruik IMAP. Maar wanneer er een instelling niet goed staat moet de gedelete email toch ergens naar toe gaan ? Ze staat in ieder geval niet in de trash map op de server. Nu heb ik deze instelling wel goed staan, maar waar kan de email naartoe zijn?

Wordt die dan niet gearchiveerd ipv verwijderd? Maar waar je die mails kan vinden weet ik niet meteen.

Guppie05 09-01-14 11:57

Zelf heb ik ook een one.com account, onderstaand mijn IMAP instellingen (voor iOS7 op iPhone 5)

- Instellingen
- E-mail, contacten, agenda's,
- <selecteer account>,
- klik op de naam van het account,
- onderin kiezen voor de optie "Geavanceerd"

Bij de "Postbusinstellingen" staat achter "Verwijderd" een verwijzing naar de map "Deleted Messages op de server"

Daaronder bij "Zet verwijderde berichten in:" staat een vinkje achter "Verwijderd"

Weer daaronder bij "Verwijderde berichten" staat de optie "Nooit".


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:31.