Deleted email IOS7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb es een vraagje waar deleted email naartoe gaat in IOS7 ? Ik heb perongeluk een paar emails gedelete op mijn one.com email ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Deleted email IOS7
Hi,
Ik heb es een vraagje waar deleted email naartoe gaat in IOS7 ? Ik heb perongeluk een paar emails gedelete op mijn one.com email account. Normaal zouden deze op de server in prullenmand moeten terecht komen. Ik kan ze echter nergens meer vinden. Als ik onder accounts ga kijken staat er bij deze account ook geen trash of archive folder .... Iemand een idee waar die emails zouden kunnen terecht gekomen zijn ? Groeten, G |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan je niet gewoon schudden met je GSM?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Standaard staat de IMAP verwijzing naar de prullenbak niet goed binnen IOS. Kijk eens onder Settings > Mail, Contacts, Calendar > One.com (of welke naam dat je het account hebt gegeven) > Account > Advanced. Daar kun je configureren waar de IMAP mapping naar toe gaat. |
|
||||
|
||||
Is dat zo? Nu kan ik in ieder geval zoveel schudden als ik wil, het doet niks ...
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is misschien enkel als hij recent verwijderd is ofzo dno.....
Ik heb dat getest, als ik verwijder en dan direct gsm schud, komt hij mooi terug best grappig. Anyway jammer dat het niet geholpen heeft voor jou |
|
|||
|
|||
Wordt die dan niet gearchiveerd ipv verwijderd? Maar waar je die mails kan vinden weet ik niet meteen.
|
|
|||
|
|||
Zelf heb ik ook een one.com account, onderstaand mijn IMAP instellingen (voor iOS7 op iPhone 5)
- Instellingen - E-mail, contacten, agenda's, - <selecteer account>, - klik op de naam van het account, - onderin kiezen voor de optie "Geavanceerd" Bij de "Postbusinstellingen" staat achter "Verwijderd" een verwijzing naar de map "Deleted Messages op de server" Daaronder bij "Zet verwijderde berichten in:" staat een vinkje achter "Verwijderd" Weer daaronder bij "Verwijderde berichten" staat de optie "Nooit". |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe email maken in iOS7 iPhone5S | KvdS | iPhone algemeen | 5 | 27-10-13 15:54 |
iOS7 email probleem op iPhone5 en iPad2 | janfr | iPhone algemeen | 3 | 17-10-13 10:46 |
Kan het geluid voor inkomende email niet meer wijzigen sinds iOs7 | tummus83 | iPhone algemeen | 2 | 11-10-13 21:53 |
Probleem met email iPad na update ios7 | Nancy1954 | iPhone algemeen | 1 | 30-09-13 19:30 |
IOS7 Werkt email wel of niet? | timebase | iPhone algemeen | 2 | 27-09-13 22:04 |
|
|