Nieuwe email maken in iOS7 iPhone5S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren heb ik mijn nieuwe 5S gekocht en alles leek naar behoren te werken. Maar als ik nu in mail sta zie ik de onderste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuwe email maken in iOS7 iPhone5S
Gisteren heb ik mijn nieuwe 5S gekocht en alles leek naar behoren te werken.
Maar als ik nu in mail sta zie ik de onderste balk niet staan en kan ik geen nieuwe email aan maken. Wat nu te doen, opdat ik een mail kan maken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je iPhone even resetten. Zal een kleine storing zijn.
|
|
||||
|
||||
Ik heb geen reset gedaan, het herstel kwam spontaan
|
|
||||
|
||||
Apple moves in mysterious ways...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, maar wel raar. Ik had de app wel een aantal keer afgesloten en herstart. Dat hielp niet en dan komt de balk spontaan weer tevoorschijn. Ik blijf het vreemd vinden. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 oktober 2013 om 14:54 ---------- Citaat:
Dat zal de verklaring zijn. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS7 email probleem op iPhone5 en iPad2 | janfr | iPhone algemeen | 3 | 17-10-13 10:46 |
Kan het geluid voor inkomende email niet meer wijzigen sinds iOs7 | tummus83 | iPhone algemeen | 2 | 11-10-13 21:53 |
iOS7 - geen meldingen nieuwe mails | Saga | iPhone algemeen | 4 | 02-10-13 15:56 |
Probleem met email iPad na update ios7 | Nancy1954 | iPhone algemeen | 1 | 30-09-13 19:30 |
IOS7 Werkt email wel of niet? | timebase | iPhone algemeen | 2 | 27-09-13 22:04 |
|
|