Verzonden mail wordt niet meer getoond discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar iOS 7.03 worden via mijn iPhone 4S verzonden e-mailberichten niet meer verstuurd. Na tikken op 'Stuur' lijkt het alsof het bericht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
POP-mail en Gmail wordt niet meer verzonden vanaf iPhone
Sinds de update naar iOS 7.03 worden via mijn iPhone 4S verzonden e-mailberichten niet meer verstuurd. Na tikken op 'Stuur' lijkt het alsof het bericht wordt verzonden, maar in werkelijkheid gebeurt dit niet. Het bericht komt ook niet in de map 'Verstuurd' staan. (logisch).
Dit euvel doet zich bij zowel mijn pop-mail, als Gmail voor. De verzonden mail via Exchange wordt wel verzonden en staat wel in de map Verstuurd van dit account. Tot voor kort had ik hier geen problemen mee en aan de instellingen heb ik niets veranderd. Mijn provider is KPN. Overigens heeft mijn echtgenote met de mail op haar iPad exact hetzelfde probleem... Hebben meer mensen hier last van? Oplossing? bvd Laatst gewijzigd door apeka; 25-10-13 om 20:59. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip. De oplossing was echter nog eenvoudiger dan gedacht: de iPhone herstarten heeft het probleem gefixed
Het werkt nu weer als vanouds! |
|
||||
|
||||
Mooi dat het weer werkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MAIl-programma zet geen kopie van verzonden mail in Postbus Verzonden | pmhermans | iPad algemeen | 2 | 11-09-13 11:23 |
email notificatie icoontje wordt niet meer getoond | madice1970 | iPhone algemeen | 5 | 23-08-11 12:23 |
Albumhoes wordt niet meer getoond op achtergrond | BartW | iPhone algemeen | 0 | 22-10-10 16:06 |
Windows: Laadscherm wordt niet getoond | Para Aviator | iTunes | 0 | 12-10-09 18:28 |
mail - body tekst wordt niet meer getoond. | Ro_meo_ | Archief | 2 | 13-03-09 01:49 |
|
|