MAIl-programma zet geen kopie van verzonden mail in Postbus Verzonden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Ipad4 heeft het programma Mail. Als ik hiermee een mail verzend maakt het programma geen kopie in postbus Verzonden. Wel staan er verzonden mails ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MAIl-programma zet geen kopie van verzonden mail in Postbus Verzonden
Mijn Ipad4 heeft het programma Mail. Als ik hiermee een mail verzend maakt het programma geen kopie in postbus Verzonden. Wel staan er verzonden mails in die zijn opgehaald bij de postserver na installatie van mijn account van mijn provider. Maar met het verzenden van mails op de IPad zelf wordt er geen kopie gemaakt en geplaatst op de IPad.Ik kan dus niet controleren of iets daadwerkelijk is verzonden. Wie kan mij helpen? Wat doe ik fout?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je bij Instellingen/eMail,Agenda,Contacten wel de juiste gegevens ingevuld bij Server uitgaande post ?
|
|
||||
|
||||
Wat voor mail type heb je (gmail, icloud, live??)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzonden mail op meerdere apparaten | helldesker | iPhone algemeen | 1 | 31-12-11 20:20 |
Verzonden email van iDevice synchroniseren met live mail | EvertStrack | iPhone algemeen | 2 | 11-01-11 13:52 |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
Geen mail van iPhone in Sent (Verzonden) | J0sT | iPhone algemeen | 0 | 11-08-09 18:20 |
|
|