Geen mail van iPhone in Sent (Verzonden) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iets raars met m'n Gmail op m'n iPhone. IMAP ingesteld. Alles werkt al 2 maanden. Maar ik ontdekte dat de e-mail die ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen mail van iPhone in Sent (Verzonden)
Ik heb iets raars met m'n Gmail op m'n iPhone.
IMAP ingesteld. Alles werkt al 2 maanden. Maar ik ontdekte dat de e-mail die ik met m'n iPhone verzend niet in Sent (Verzonden) komt. In Sent staan wel weer de e-mail die ik vanaf m'n Mail op mn MacBook heb verstuurd. Snap er niks van. In de IMAP-map Sent Mail staat wel alles, maar dat moet steeds geladen worden als ik die open. Iemand hier een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
gmail, mail, verzonden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzonden email van iDevice synchroniseren met live mail | EvertStrack | iPhone algemeen | 2 | 11-01-11 13:52 |
Geen push mail bij Exchange ActiveSync van hotmail | Divinity | iPhone algemeen | 9 | 29-11-10 09:33 |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
|
|