Stof op 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Pas een 3GS aangeschaft. Nu merk ik dat als ik 'm uit m'n broekzak haal, er telkens stof op het scherm zit. Eraf vegen aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Stof op 3GS
Pas een 3GS aangeschaft. Nu merk ik dat als ik 'm uit m'n broekzak haal, er telkens stof op het scherm zit. Eraf vegen aan je t-shirt ofzo helpt niet, het blijft gewoon aan het scherm plakken en wordt alleen verplaatst. Ligt dit aan het oleofobische laagje misschien dat Apple aangebracht heeft op het scherm? Als poetsneuroot (als het op de iPhone aankomt dan) vind ik dit best vervelend Enige dat werkt is een microvezeldoekje gebruiken, maar ja, die draag ik niet de hele dag mee
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb stof onder mijn scherm:S dat is pas erg...
zal ik hem terug brengen? hoelang ben ik hem dan kwijt ongeveer? en is er een kans dat je een compleet nieuw, sealed iphone krijgt? mijn is ook nog eens gejailbreaked, maar dit kan niet veel problemen opleveren toch? niet als ik hem gewoon restore.... |
|
|||
|
|||
Als je hem restored dan is dat inderdaad geen probleem.
Echt iets voor T-Mobile: Ja, je hebt stof achter je scherm omdat je een jailbreak hebt uitgevoerd, dus sorry, we kunnen er niks tegen doen... |
|
||||
|
||||
Daarom zijn er hoesjes/cases uitgevonden.
|
||||
|
||||
Die gebruik ik ook, ja, alleen zonder screen protector want dan heb je weer geen nut van die oleofobische laag. En om nu telkens mijn Otterbox te gebruiken, die vind ik weer nét iets te clumsy voor dagelijks gebruik Maar ja, ik zal er wel aan wennen.
|
|
||||
|
||||
Kijk bijlage.
|
|
||||
|
||||
Hehe, ten eerste vind ik sokjes niet mooi. Ik ben meer een hardcase/holster-man Ten tweede: komt er geen fijnstof van die sok af? Ik heb bijvoorbeeld een katoenen jeans, net uit de was en telkens zit er heel fijn stof op het scherm. Alsof het beeldscherm die stof uit de stof trekt, zal ik maar zeggen...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Valt best mee. Ik heb nu Agent 18 clear voor de 3GS, is perfect. Rebel Serpent is ook prima case. Alleen... scherm blijft daardoor stof aantrekken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stof in scherm | Prima | iPhone algemeen | 3 | 08-09-10 19:24 |
doet apple nederland dit wel stof 3gs | sweet | iPhone algemeen | 4 | 27-05-10 11:30 |
Iphone 3GS: Lucht (en stof!) tussen phone en hardcase hoes | Nay | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 07-12-09 23:17 |
Stof bij de Iphone | angelus88 | iPhone algemeen | 1 | 12-07-09 02:17 |
Stof onder scherm.. | Goudvis12 | iPhone algemeen | 5 | 12-12-08 11:01 |
|
|