Stof in scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb sinds een tijdje stof in mijn scherm (iPod Touch 32GB 3g) zitten. Omdat het steeds erger wordt en ik me er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stof in scherm
Hallo,
ik heb sinds een tijdje stof in mijn scherm (iPod Touch 32GB 3g) zitten. Omdat het steeds erger wordt en ik me er een beetje aan begin te ergeren, heb ik een vraagje: kan ik aanspraak maken op mijn garantie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij valt dat gewoon onder garantie, mits je hem niet hebt laten vallen zodat er speling ergens zit waar stof doorheen kan.
|
|||
|
|||
Hmm... ok.
Is het verstandiger om naar een Apple Store te gaan of naar de Harendse Smit waar ik hem heb gekocht? |
|
||||
|
||||
Denk dat de Apple reseller zegt, ga maar terug naar waar je hem gekocht hebt. Maar zo niet zal het niet veel uitmaken denk ik. Ze sturen hem beide op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
stof onder scherm na val en meer problemen | rubenpeters | Archief | 1 | 16-12-09 18:18 |
Stof onder 2G 16GB scherm?? | Jowjoe | iPhone algemeen | 0 | 21-10-09 17:41 |
Stof onder scherm.. | Goudvis12 | iPhone algemeen | 5 | 12-12-08 11:01 |
stof tussen het scherm | ninobeukeveld | iPhone algemeen | 7 | 25-10-08 22:56 |
Iphone stof achter het scherm! | Vigoroso | Archief | 1 | 01-08-08 17:29 |
|
|