Iphone stof achter het scherm! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone nu 9 dagen, en ik zie dat ik wat witte puntjes aan de zijkanten van mijn scherm heb zitten, deze krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb mijn iphone nu 9 dagen, en ik zie dat ik wat witte puntjes aan de zijkanten van mijn scherm heb zitten, deze krijg ik met geen mogelijkheid weg, dus het moet er wel achter zitten,,
![]() Ik heb natuurlijk geen zin om na 2 maanden bijvoorbeeld een dikke laag stof achter mijn scherm te hebben ... Oke ik heb nu dan nog maar 2 puntjes en ik erger er mij niet aan maar ben wel benieuwd of je snel stof achter je scherm kan krijgen en hoe je dit kan oplossen ![]() Alvast bedankt ![]()
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je even had gezocht had deze topic gevonden: https://forum.iculture.nl/f28/i...herm-glas.html
Gaat daarom op slot.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stof onder het Iphone Scherm/Glas | Relaxman93 | iPhone algemeen | 156 | 11-03-11 16:27 |
stof achter glas | blablaman | iPhone algemeen | 2 | 15-08-10 12:18 |
Iphone openen voor scherm te vervangen, stof, accu, ... | romcars | iPhone algemeen | 1 | 17-05-10 01:00 |
stof tussen het scherm | ninobeukeveld | iPhone algemeen | 7 | 25-10-08 22:56 |
|
|