Probleem met email iPad na update ios7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update met ios7 op mijn iPad heb ik problemen met mijn mailbox. Ik heb drie accounts, waarvan ik er wisselend slechts 1 of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met email iPad na update ios7
Na de update met ios7 op mijn iPad heb ik problemen met mijn mailbox.
Ik heb drie accounts, waarvan ik er wisselend slechts 1 of 2 kan openen. Nadat een account geopend is geweest is deze vervolgens enkele uren geblokkeerd. Bij mijn weten heb ik niets veranderd aan de instellingen. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Is het een bug of heb ik zelf iets niet goed gedaan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mijn kpnmail wil sinds vandaag geen berichten meer versturen, niks in de instellingen veranderd, ook een drietal accounts. de verbinding met de uitgaande server is mislukt. Op laptop werk het gewoon, op iphone ook. Ipad aan laptop koppelen eenidee?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi probleem na update ios7 | emdjee | iPad algemeen | 2 | 22-09-13 15:10 |
Probleem met krantenapp na update ios7 | toontje | iPhone algemeen | 2 | 21-09-13 08:54 |
IOS7 probleem met dynamische achtergrond | markvangils | iPhone algemeen | 6 | 20-09-13 12:33 |
Probleem met iOS7 update HELP!! | SaskiaDeWeerd | iPhone algemeen | 3 | 19-09-13 15:54 |
Email met iPad lukt niet meer na update | averschuren | iPad algemeen | 2 | 05-01-11 16:44 |
|
|