Iphone laad niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil vanmorgen me iphone pakken van de oplader. Zie ik dat hij helemaal niet opgeladen heeft iemand enig idee hoe dit zomaar ineens kan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone laad niet meer op
Ik wil vanmorgen me iphone pakken van de oplader.
Zie ik dat hij helemaal niet opgeladen heeft iemand enig idee hoe dit zomaar ineens kan. Hij laad nu ook voor de rest helemaal niet meer op...! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je een ander oplaad kabeltje ofzo liggen? Of van ne maat?
Probeer het eerst eens met deze. Desnoods ook met ander oplader. Alles testen he . |
|
|||
|
|||
Ja inderdaad allemaal al geprobeerd en getest
|
|
|||
|
|||
Hm.
Kan altijd slecht contact zijn maar of je dit zelf kan oplossen dan vrees ik voor. Wacht nog mss effe op andere reacties, mijn kennis is ook maar beperkt . Maar als je nog garantie hebt en binnen steekt zal je 9/10 keer een ander krijgen. 2-3 weken wel kwijt. |
|
|||
|
|||
Oke tot zover bedankt,
Ik vrees het ook haha, heb net gebeld en is verzekerd, word woensdag opgehaald. Maar baal dr van dat je hem dan weer kwijt ben en het allemaal zo lang duurt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone laad niet meer op. | webjo | iPhone algemeen | 4 | 14-11-12 02:09 |
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet | youssef10 | iPhone algemeen | 9 | 01-11-12 18:24 |
iPhone 4s laad niet meer op. | june97 | iPhone algemeen | 17 | 22-10-12 01:27 |
Iphone 4 laad niet meer op | symen89 | iPhone algemeen | 0 | 15-09-12 15:46 |
iPhone laad niet meer op | MikeElzas | iPhone algemeen | 4 | 09-02-12 10:57 |
|
|