iPhone 5 screenprotector op iPhone 5s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Past een iPhone 5 screenprotector op een 5S? Ik vraag me dit af omdat de 5S een andere home button heeft....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 screenprotector op iPhone 5s
Past een iPhone 5 screenprotector op een 5S? Ik vraag me dit af omdat de 5S een andere home button heeft.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik hoop van wel. In de case van een 5 zou hij al moeten passen zeide ze gisteren in de store van Keulen.
|
|
|||
|
|||
Hij past perfect!
Ik heb een kleine millimeter speling tussen de homebutton ring en de screenprotector. Ik denk exact dezelfde afmetingen zelfs... Wat ook vrij logisch is aangezien ze anders ook ander front glas moeten laten maken dan bij iPhone 5. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus de home button (incl. metalen ring) van de 5S is even groot als die van de 5/5C?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en hoe zit dat met de achterkant? flitser en camera is toch net wat anders of niet?
|
|
|||
|
|||
Ligt eraan hoe je achterkant screenprotector eruit ziet, bij mij past hij net/net niet bij de flitser, maar het heeft geen bij effecten, dus perfect (:
|
|
|||
|
|||
Bijmij past hij ook perfect op de 5s de screenprotector vooraan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 screenprotector | timkooiman | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 05-06-11 22:55 |
Screenprotector iPhone 4 | RalphJ | iPhone accessoires en onderdelen | 19 | 04-04-11 13:27 |
Iphone 4 screenprotector | Talking Carl | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 20-09-10 17:18 |
Screenprotector iPhone 4 | Hamertej | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 12-08-10 17:08 |
iPhone screenprotector | TimoV | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 20-06-10 22:28 |
|
|