Screenprotector iPhone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist gehoord dat mijn iPhone 4 zaterdag geleverd wordt! Leuk! Maar even voorbereiden.. Persoonlijk heb ik liever geen case om mijn iPhone, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Screenprotector iPhone 4
Hallo,
Ik heb zojuist gehoord dat mijn iPhone 4 zaterdag geleverd wordt! Leuk! Maar even voorbereiden.. Persoonlijk heb ik liever geen case om mijn iPhone, omdat ik dat niet mooi vind.. Ik ben wel van plan om een Bumper te bestellen, simpelweg omdat ik toch enige bescherming van de achterkant wil, en deze minimaal aanwezig is.. Ik denk toch dat ik daarbij voor de zekerheid nog een screenprotector neem. Nu heb ik even zitten kijken, en ik denk dat Bodyguardz toch een van de beste is.. Heeft iemand hier al ervaring mee? Of heeft nog een aanrader..? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een review van iPhoneclub zelf kan je alvast hier vinden:
ZAGG InvisibleShield versus Bodyguardz voor iPhone 4: welke is beter? (review) - iPhone - iPhoneclub.nl Laatst gewijzigd door Bomans; 12-08-10 om 17:18. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenprotector iPhone 4 | RalphJ | iPhone accessoires en onderdelen | 19 | 04-04-11 13:27 |
Gratis iPhone Screenprotector | TrebborC | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 13-03-11 17:29 |
Iphone 4 screenprotector | Talking Carl | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 20-09-10 17:18 |
iPhone screenprotector | TimoV | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 20-06-10 22:28 |
DAGAANBIEDING iPhone USB Autolader & Screenprotector | Elena112 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 06-12-09 11:16 |
|
|