//

Screenprotector iPhone 4

Screenprotector iPhone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist gehoord dat mijn iPhone 4 zaterdag geleverd wordt! Leuk! Maar even voorbereiden.. Persoonlijk heb ik liever geen case om mijn iPhone, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-10, 16:58
Hamertej Hamertej is offline
• iOS 10.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 151
Standaard Screenprotector iPhone 4

Hallo,

Ik heb zojuist gehoord dat mijn iPhone 4 zaterdag geleverd wordt! Leuk! Maar even voorbereiden..

Persoonlijk heb ik liever geen case om mijn iPhone, omdat ik dat niet mooi vind.. Ik ben wel van plan om een Bumper te bestellen, simpelweg omdat ik toch enige bescherming van de achterkant wil, en deze minimaal aanwezig is..

Ik denk toch dat ik daarbij voor de zekerheid nog een screenprotector neem. Nu heb ik even zitten kijken, en ik denk dat Bodyguardz toch een van de beste is..

Heeft iemand hier al ervaring mee? Of heeft nog een aanrader..?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-10, 17:08
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Een review van iPhoneclub zelf kan je alvast hier vinden:

ZAGG InvisibleShield versus Bodyguardz voor iPhone 4: welke is beter? (review) - iPhone - iPhoneclub.nl

Laatst gewijzigd door Bomans; 12-08-10 om 17:18.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Screenprotector iPhone 4 RalphJ iPhone accessoires en onderdelen 19 04-04-11 13:27
Gratis iPhone Screenprotector TrebborC iPhone accessoires en onderdelen 2 13-03-11 17:29
Iphone 4 screenprotector Talking Carl iPhone accessoires en onderdelen 1 20-09-10 17:18
iPhone screenprotector TimoV iPhone accessoires en onderdelen 6 20-06-10 22:28
DAGAANBIEDING iPhone USB Autolader & Screenprotector Elena112 iPhone accessoires en onderdelen 1 06-12-09 11:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:08.