Micro SIM Cutter discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb 4 weken terug de Micro SIM Cutter van 3GJuice besteld en net ontvangen. Ziet er zeer solide uit... zal binnenkort fotos ervan hier op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Micro SIM Cutter
Heb 4 weken terug de Micro SIM Cutter van 3GJuice besteld en net ontvangen.
Ziet er zeer solide uit... zal binnenkort fotos ervan hier op de Topic plaatsen... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Micro SIM Cutter Foto's....
|
|
||||
|
||||
Topics samengevoegd.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Of veel mensen hem gaan nodig hebben betwijfel ik.
Veel providers kunnen al een microsim leveren en als het echt niet kan zijn er nog altijd de handige sjablonen die je kan afdrukken om zo je kaart te knippen. Zo had ik het ook gedaan in afwachting van mijn micro-sim (maar die heb ik nu dus ook). |
|
|||
|
|||
Voorlopig doen veel providers nog erg moeilijk over de micro-sims. T-Mobile heeft ze wel (mar ja, wie wil er nou T-Mobile?), KNP sinds deze week en de rest moet nog allemaal geknipt worden. Van alle andere providers kan nog niemand definitief iets zeggen.
In de toekomst zal het zeker gaan komen maar voor wie ze nu nodig heeft, lijkt me dit een mooi apparaat. Ik denk er ook aan hem te gaan kopen. Ik zal zometeen ff gaan bellen. |
|
||||
|
||||
Als ik hiermee 1 persoon al de goede richting in help ben ik een gelukkig mens...
|
|
|||
|
|||
haha tof ding, leuk idee.. maar is er geen kans dat je het hele simkaartje verfrummeld?
|
|
|||
|
|||
of zoek je stiekem testpersonen omdat je het met je eigen sim niet aandurft?
|
|
|||
|
|||
Ik heb een sim-kaart geknipt voor mijn iPad en het was echt heel erg makkelijk. Ff voor gaan zitten en het is zo gepiept. Ik heb deze tutorial gebruikt. Het apparaat lijkt me nu overdreven...
De tutorial van iCreate... |
|
||||
|
||||
Video op youtube van de Micro Sim Cutter...
|
|
|||
|
|||
domme vraag misschien maar zelf verknippen van je sim kaart is dat eigenlijk legaal/toegestaan of kan een provider hieromtrent moeilijk doen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus zie geen problemen voor je ... Dus knip er op los zou ik zeggen.... |
|
|||
|
|||
@squeek Ik heb in de Vodafone winkel ter plekker een sim kaart verknipt. Ze stonden klaar me een nieuwe te geven als ik dat nodig gehad zou hebben. Maar ik geloof dat Vodafone inmiddels zelf gewoon micro-sims heeft?
|
|
|||
|
|||
Ik wil deze ook bestellen maar die site is nu down
|
|
||||
|
||||
Kijk eens op EBAY....
Wel honderden..... hier de link micro sim cutter items - Get great deals on Cell Phones PDAs, Computers Networking items on eBay.com! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het is heel makkelijk om zelf te doen idd. Zie de link naar de tutorial in mijn eerdere post...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Micro-SIM] No SIM card installed.. | mklkhanou | iPhone algemeen | 0 | 16-12-10 12:58 |
Sim kaart naar Micro sim | Scooter | Orange | 10 | 11-11-10 17:46 |
Micro Sim / Mini Sim vraag | dstollie | iPhone algemeen | 2 | 19-08-10 19:32 |
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? | s.keesen | Odido (T-Mobile) | 10 | 01-08-10 02:12 |
Van sim naar Micro-sim | hilversum1981 | iPhone algemeen | 8 | 01-07-10 12:14 |
|
|