Micro Sim / Mini Sim vraag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iphone pros, Ik heb een klein vraagje hopelijk weten jullie het antwoord hierop: Ik ben 2 abbonementen aangegaan 1 was met weinig belminuten en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Micro Sim / Mini Sim vraag
Hallo iphone pros,
Ik heb een klein vraagje hopelijk weten jullie het antwoord hierop: Ik ben 2 abbonementen aangegaan 1 was met weinig belminuten en de ander meer de ander was daarom ook duurder, bij die duurdere met meer minuten had ik een iphone en de goedkopere een normale telefoon. Nu wou ik graag dat sim kaartje van de goedkopere (normale) telefoon in de Iphone doen en andersom. Nu is mijn vraag; Is het mogelijk om een micro sim (die bij de iphone geleverd wordt) in een normale mobiel te doen, en de normale sim in een iphone. Thanks, Dennis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
key die adapter is goed maar krijg je deze niet bij een normale? http://www.geeky-gadgets.com/wp-cont...sim-card_1.jpg
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Micro-SIM] No SIM card installed.. | mklkhanou | iPhone algemeen | 0 | 16-12-10 12:58 |
Sim kaart naar Micro sim | Scooter | Orange | 10 | 11-11-10 17:46 |
Micro SIM Cutter | BT73 | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 12-08-10 19:36 |
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? | s.keesen | Odido (T-Mobile) | 10 | 01-08-10 02:12 |
Van sim naar Micro-sim | hilversum1981 | iPhone algemeen | 8 | 01-07-10 12:14 |
|
|