Van sim naar Micro-sim discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn werk heeft een iphone-4 voor me besteld. Dit vervangt mijn huidige toestel, nokia E71. Maar ik begreep dat de iphone alleen nog maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Van sim naar Micro-sim
Hallo,
Mijn werk heeft een iphone-4 voor me besteld. Dit vervangt mijn huidige toestel, nokia E71. Maar ik begreep dat de iphone alleen nog maar met micro-SD werkt, terwijl mijn Nokia nog gewoon een normale Sim heeft. Hoe werkt dit als mijn Iphone binnenkomt dan? Zonder dat ik ‘m zelf aan stukken moet knippen zeg maar. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan gewoon vragen of je werk bij de provider een micro sim aanvraagt.
|
|
|||
|
|||
Maar hoe krijg ik dan mijn gegevens van mijn huidige sim naar die micro, zodat ik mijn nummer meeneem, en mijn gegevens niet kwijt ben?
|
|
|||
|
|||
Dat nummer meenemen is niet zo moeilijk, die nieuwe sim krijgt gewoon je huidige nummer mee. Voor de gegevens wordt het iets moeilijker, je zou bijvoorbeeld de namen en nummers in een gmail account kunnen invoeren, en deze daarna laten synchroniseren met je iphone, of in een adressenboek.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In dat geval kan je je nieuwe iphone ook syncen met outlook en heb je in ieder geval je contactpersonen. Edit: via nokia pc suite kan je met oulook synchroniseren |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jawel, als je een microsim aanvraagt kan je je huidige nummer gewoon meenemen/houden
|
|
|||
|
|||
Je vermelde in je eerste post dat je al een nokia van je werk hebt toch? Daar zit een normale simkaart in, deze simkaart is van een provider, en bij die provider kan je werk een Micro simkaart aanvragen, met daarop het telefoonnummer van je huidige sim.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
- gegevens huidige sim kopieren naar je E71 - micro sim (zit altijd een verloopstuk bij) in je E71 - gegevens van je E71 kopieren naar je micro sim - micro sim plaatsen in je 4G - via instellingen je simcontacten importeren naar je 4G Suc6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Micro-SIM] No SIM card installed.. | mklkhanou | iPhone algemeen | 0 | 16-12-10 12:58 |
Sim kaart naar Micro sim | Scooter | Orange | 10 | 11-11-10 17:46 |
Micro Sim / Mini Sim vraag | dstollie | iPhone algemeen | 2 | 19-08-10 19:32 |
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? | s.keesen | Odido (T-Mobile) | 10 | 01-08-10 02:12 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
|
|