simkaart er uit halen is dat een probleem? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ga binnenkort op vakantie en wilde mijn geliefde iphone thuis laten ik ben bang dat door de hitte zand en zee water hij er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
simkaart er uit halen is dat een probleem?
ik ga binnenkort op vakantie en wilde mijn geliefde iphone thuis laten ik ben bang dat door de hitte zand en zee water hij er niet beter op word dus laat ik hem liever thuis.
nu wil ik mijn simkaart er uit halen om die in mijn oude nokia te doen en die mee te nemen zodat ik wel kan bellen en sms maar dat is nu juist de vraag kan ik zomaar de simkaart er uithalen en als ik terug kom hem weer in mijn iphone doen zonder weer te moeten registeren of activeren of iets dergelijks? mischien een hele stomme vraag maar de iphone is zo'n mooi apparaat dat ik niet weet of dit kwaad kan. wie wil en kan mij hier wat over vertellen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja dat kan.
de iphone gaat dan aangeven no sim. als je hem er dan in doet moet je pin invoeren en doet die het weer. |
|
||||
|
||||
Ja, ik heb het vaker gedaan. Zorg inderdaad dat je de pincode van de sim-kaart weet. Die staat in de t-mobile documentatie
|
|
|||
|
|||
Ja de pincode is geen probleem die weet ik wel gaat mij er om dat wanneer ik thuis ben weer gelijk me iPhone in gebruik wil nemen zonder dat ik er dan achter kom dat hij het niet meer doet of iets dergelijks.
|
|
||||
|
||||
is geen enkel probleem. Schakel je iPhone wel helemaal uit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak moet dat met of zonder simkaart? | ctrl8 | Jailbreak | 7 | 16-05-11 15:14 |
iphone geeft aan dat er geen simkaart in zit | bgjesper | iPhone algemeen | 0 | 14-02-11 18:02 |
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart | The Raptor | iTunes | 0 | 27-08-10 18:10 |
|
|