Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb (samen met vele anderen) de iphone 4 besteld en naar aanleiding daarvan een micro sim ontvangen, wanneer deze wordt geactiveerd vervalt je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen?
Hallo,
Ik heb (samen met vele anderen) de iphone 4 besteld en naar aanleiding daarvan een micro sim ontvangen, wanneer deze wordt geactiveerd vervalt je oude sim kaart. Nu is het zo dat ik een duo sim had, en ik wil dit eigenlijk graag zo houden. Uit de informatie die ik heb gelezen bleek dat de combinatie micro-duo sim (nog) niet mogelijk is. Is de enige optie om mijn duo sim te behouden de schaar te pakken? Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door s.keesen; 29-07-10 om 23:06. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan moet je een duo microsim nemen en de adapter gebruiken. Doe ik nu ook voor mijn iPad 3G en mijn iPhone 3G. Kost je waarschijnlijk €15 maar dat is beter dan knippen, denk ik!
|
|
|||
|
|||
Ik had begrepen dat die niet bestaan Waar heb jij dit gehaald dan?
|
|
|||
|
|||
Die bestaan wel degelijk. Micro duo-sim kan je halen bij elke t-Shop. Kost je wel eenmalig 15 euro. Dus geen knip werk.
|
|
||||
|
||||
Helemaal correct, gisteren nog een setje gehaald.
|
|||
|
|||
Ik heb een 2 weken geleden ook een duo microsim opgehaald bij T-mobile en deze gebruik ik nu in mijn iPhone 3g en mijn iPad.
Nu heb ik vanwege de verlenging naar de iPhone 4 opnieuw een microsim toegestuurd gekregen. Wat nu te doen? Krijg ik vanwege de verlenging nu geen problemen wanneer ik de nieuwe microsim niet gebruik, maar de oude gewoon gebruik??
|
|||
|
|||
Super, dan ga ik die halen. Bedankt!
|
|
|||
|
|||
Ik had geen zin om naar de shop te gaan om een duo micro sim op te halen, dus heb ik heb de oude sim verknipt a.d.h.v. een voorbeeld pdf. Werkt perfect Je kan het i.i.ig. altijd proberen aangezien je oude sim toch onbruikbaar wordt..
|
|
|||
|
|||
Ik heb toch besloten eerst te proberen of het lukt om hem op maat te knippen. Dit is met de uitleg van Gonny gelukt!
|
|
|||
|
|||
Ik ben naar de plaatselijke T-Mobile zaak gegaan en uitgelegd dat ik zo'n enkele microsim heb ontvangen vanwege het verlengen van me contract met een Iphone 4 en dat daardoor me huidige duo sim komt te vervallen en dat ik daardoor geen extra kaartje meer heb voor me reserve telefoon.
Ik kreeg gelijk een nieuw setje micro duo sim zonder extra kosten, leek me wel logisch gezien ik als klant blijf en ooit extra betaald had voor een duo sim. Ik had de boel ook verknipt maar het ziet er toch wel wat strakker uit. |
Labels |
duo sim, microsim |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sim kaart naar Micro sim | Scooter | Orange | 10 | 11-11-10 17:46 |
Micro sim knippen/maken | kaartjes | iPhone algemeen | 1 | 22-08-10 11:01 |
Micro Sim / Mini Sim vraag | dstollie | iPhone algemeen | 2 | 19-08-10 19:32 |
Van sim naar Micro-sim | hilversum1981 | iPhone algemeen | 8 | 01-07-10 12:14 |
|
|