//

IPod touch 2g laat niet op

IPod touch 2g laat niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn iPod. als ik hem aan de oplader hang, zie ik een stekker in het batterij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-07-09, 19:23
tomk94 tomk94 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 15
Standaard

Hallo allemaal,

Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn iPod. als ik hem aan de oplader hang, zie ik een stekker in het batterij icoontje, terwijl de accu voor 86% vol zit. Ik heb hem aan verschillende opladers gehangen, helaas krijg ik dan hetzelfde resultaat. Andere iPods werken wel op de opladers(ook een andere iPod touch). Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen??

Update:
Ik ben er achter gekomen dat als ik de iPod touch 2g naar fabrieksinstallingen herstel, dat hij het even doet, maar als ik hem nadat ik hem heb losgekoppeld, aan een andere oplader doe, zie ik de stekker weer terwijl de battarij bijna leeg is.

Weet iemand misschien of dit probleem hardwarematig of softwarematig? En zal het erdoor kunnen komen dat er een jailbreak opstaat?

Tom

Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-07-09 om 17:02.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 01-07-10, 11:00
ipodtouch! ipodtouch! is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

ik heb het ook met mijn ipod touh 3g met ios4
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:33.