Iphone 4 uit VS te gebruiken in NL? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik las net dat je in de VS bij de AT&T shop een Iphone 4 zonder simlock kan kopen voor $ 599, dat is ongeveer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 uit VS te gebruiken in NL?
Ik las net dat je in de VS bij de AT&T shop een Iphone 4 zonder simlock kan kopen voor $ 599, dat is ongeveer 480 euro.
Did Apple quietly kill no commitment iPhone 4s in the US after the jailbreak? (Updated) | 9 to 5 Mac Maar is een Iphone 4 uit de VS wel in NL met een vodofane sim only abonnement te gebruiken? Groeten, Hans-Wouter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je bent afhankelijk van unlocks en jailbreaks volgens mij.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Object uit NSArray tweemaal gebruiken | Niels2678 | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 15-08-10 10:45 |
Iphone4 uit Amerika in Nederland gebruiken? | thomassi9 | Koopinformatie USA | 20 | 25-06-10 13:45 |
iPhone uit USA halen en hier gebruiken? Hoe en wat? | EN-IS | Archief | 1 | 03-03-08 23:27 |
Indpendence 1.3 beta 2 is uit Te gebruiken met iTunes 7.5 | Michael | Unlock [archief] | 1 | 10-11-07 00:34 |
|
|