Lego iPhone dock discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een tijdje terug heb ik met wat Lego onderdeeltjes een 'dock' -nou ja, eigenlijk is het natuurlijk meer een houdertje dan een dock, maar toch...- ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Lego iPhone dock
Een tijdje terug heb ik met wat Lego onderdeeltjes een 'dock' -nou ja, eigenlijk is het natuurlijk meer een houdertje dan een dock, maar toch...- gemaakt om m'n iPhone in te zetten op m'n nachtkastje.
Met wat simpele onderdeeltjes ben je zo klaar... de 'rupsbanden' zal niet iedereen in z'n Lego verzameling 'van vroegah' hebben... De 'rupsbanden' voegen verder niets echt iets toe, hoewel het 'dock' wel wat stabieler staat. De iPhone leunt ietsjes naar achter voor wat meer stabiliteit. Dit kan ik evt. nog aanpassen door het gebogen plastic 'rietje' nog iets schuiner te buigen. De iPhone kan er ook verticaal in staan, maar dit is wel iets minder stabiel. Helaas ben ik met me stomme kop vergeten hier een foto van te maken Zowel horizontaal als verticaal kan je nog gewoon het kabeltje aansluiten. Als ik'm in verticale stand gebruik leid ik het kabeltje meestal gewoon door het midden tussen de 'rupsbanden' door naar achter, hoewel ik dan wel moet oppassen dat als ik de iPhone pak, ik niet het dock van tafel lanceer. [foto's op volledig formaat staan op m'n DeviantAR pagina].
MacBook - white - 2,16Ghz - Snow Leopard | iPhone 3G - 8Gb | iPod nano - 3g - 4Gb | 17" iMac - intel 1,8Ghz - Leopard Laatst gewijzigd door iSponge; 29-06-10 om 15:44. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Leuk gevonden!
|
|
||||
|
||||
Dankje!
|
|
|||
|
|||
Over Lego gesproken: Legostand.com | Where legostands are made…. Dat kan natuurlijk ook voor een iPhone!
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat de iPhone en Lego gemeen hebben | truckdiver | Chat en geruchten | 4 | 09-06-08 09:57 |
|
|