iPhone scrolt/swiped minder soepel aan de oplader met iOS7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zie titel. Ik merk dat als ik men iPhone 5 of 5S aan de oplader heb deze beide minder soepel scrollen en of swipen sinds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone scrolt/swiped minder soepel aan de oplader met iOS7
Zie titel.
Ik merk dat als ik men iPhone 5 of 5S aan de oplader heb deze beide minder soepel scrollen en of swipen sinds iOS 7 er is. (Dit geld natuurlijk sowieso alleen voor de 5). Maar merk het nu ook bij de 5S. Meer mensen die dit ondervonden hebben ? Doe je iPhone bijv eens aan de oplader en ga naar ''Instellingen'' en Scroll een paar keer naar beneden met een pauze of een stop. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2013 om 19:44 ---------- Sorry. Heb het al. 1 Oplader hier in huis is dus ooit gekocht via een Turkse winkel als ''echt''. Blijkbaar dus niet. De 2 opladers hier in huis waarvan ik 100% zeker ben dat ze echt zijn heb ik dus nergens last van. Slotje mag. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS7 : de minder positieve gebruikerservaringen. | Xplod | iPhone algemeen | 97 | 02-12-13 21:49 |
iPhone gaat alleen aan met de oplader | yasinoo32 | iPhone algemeen | 32 | 29-08-13 15:00 |
Iphone 4 alleen in oplader aan en wil niet via pc usb aan | Dylanp | iPhone algemeen | 5 | 21-08-13 08:48 |
Gebruikt de iPhone oplader stroom als je iPhone er niet aan hangt? | Guest-20201028093429 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 23-04-10 19:47 |
Iphone werkt alleen aan oplader | iVoodoo | iPhone algemeen | 2 | 16-07-09 17:56 |
|
|