//

iPhone scrolt/swiped minder soepel aan de oplader met iOS7

iPhone scrolt/swiped minder soepel aan de oplader met iOS7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zie titel. Ik merk dat als ik men iPhone 5 of 5S aan de oplader heb deze beide minder soepel scrollen en of swipen sinds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-09-13, 20:18
KiloDiesel KiloDiesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 121
Standaard iPhone scrolt/swiped minder soepel aan de oplader met iOS7

Zie titel.

Ik merk dat als ik men iPhone 5 of 5S aan de oplader heb deze beide minder soepel scrollen en of swipen sinds iOS 7 er is. (Dit geld natuurlijk sowieso alleen voor de 5). Maar merk het nu ook bij de 5S.

Meer mensen die dit ondervonden hebben ?

Doe je iPhone bijv eens aan de oplader en ga naar ''Instellingen'' en Scroll een paar keer naar beneden met een pauze of een stop.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-13, 20:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KiloDiesel Bekijk bericht
Meer mensen die dit ondervonden hebben ?
Nooit ondervonden op een iPhone 4, 4S en 5s op iOS 7.0.2 met de originele lader en originele Lightning USB-kabel. Ook niet op een iPhone 5 met iOS 6.1.2 met de originele lader en USB-kabel.
  #3  
Oud 30-09-13, 20:30
KiloDiesel KiloDiesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Nooit ondervonden op een iPhone 4, 4S en 5s op iOS 7.0.2 met de originele lader en originele Lightnung USB-kabel. Ook niet op een iPhone 5 met iOS 6.1.2 met de originele lader en USB-kabel.
Hier ook alles gedaan met orginele spullen. Merk het op de iPad niet. Wel op de iPhone 5 en 5S.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2013 om 19:44 ----------

Sorry. Heb het al. 1 Oplader hier in huis is dus ooit gekocht via een Turkse winkel als ''echt''. Blijkbaar dus niet. De 2 opladers hier in huis waarvan ik 100% zeker ben dat ze echt zijn heb ik dus nergens last van.

Slotje mag.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS7 : de minder positieve gebruikerservaringen. Xplod iPhone algemeen 97 02-12-13 21:49
iPhone gaat alleen aan met de oplader yasinoo32 iPhone algemeen 32 29-08-13 15:00
Iphone 4 alleen in oplader aan en wil niet via pc usb aan Dylanp iPhone algemeen 5 21-08-13 08:48
Gebruikt de iPhone oplader stroom als je iPhone er niet aan hangt? Guest-20201028093429 iPhone accessoires en onderdelen 2 23-04-10 19:47
Iphone werkt alleen aan oplader iVoodoo iPhone algemeen 2 16-07-09 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:55.