//

Iphone werkt alleen aan oplader

Iphone werkt alleen aan oplader discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ben nieuw hier en aangemeld omdat mijn iPhone een probleem heeft. Het is een 3G 16 GB met 3.0 erop. Ik heb een aantal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-07-09, 18:56
iVoodoo iVoodoo is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard Iphone werkt alleen aan oplader

Hallo,
Ben nieuw hier en aangemeld omdat mijn iPhone een probleem heeft.
Het is een 3G 16 GB met 3.0 erop.
Ik heb een aantal maal geprobeerd te restoren via iTunes, maar dat heeft geen effect. Nu lijkt het erop dat de sleep-knop blijft hangen, ook al 'klikt' ie gewoon zoals het hoort en hij zit niet klem of zo.

Ik zie dat dit probleem vaker voorkomt, maar niet echt zoals bij mij. Als ik de phone nml aan de netstroom/pc zet dan doet ie het gewoon, alleen kan ik dus niet het scherm locken met de sleep-knop, want die geeft geen kik.

Ik ga morgen naar de T-mobile shop, telefonisch konden ze me niet helpen en ze hadden dit nog nooit gehoord, maar ik heb er niet veel vertrouwen in dus misschien weten jullie een optie.

Ik heb verder geen verstand van alle 'jailbreak' dingen enzo, en wil ook niet software matig teveel *****n.

Anyone got ideas?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-09, 13:33
Fritster Fritster is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 16
Standaard

Misschien dat het probleem al opgelost is, zoniet nog een paar suggesties:

- Batterij volledige ontladen, vervolgens volledig opladen.
- iPhone restoren in iTunes zonder backup (dus helemaal clean).
  #3  
Oud 16-07-09, 17:56
iVoodoo iVoodoo is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Dank voor je reactie. Probleem is nog niet opgelost, en de suggesties die je doet heb ik al geprobeerd maar werken niet.
Inmiddels naar de TM shop geweest, die claimde dit nog nooit te hebben gezien. Phone is nu naar de reparatie gestuurd en ze zijn hem waarschijnlijk aan het screenen. Hopelijk zijn de vochtindicatoren niet rood uitgeslagen om een of andere reden...voor zover ik herinner was dat niet het geval. Zoniet dan krijg ik wel een nieuwe (refurbished of helemaal nieuw) waarschijnlijk.
Dus even afwachten. Hoop dat ze wat sneller zijn dan de verhalen die ik hier op internet lees.

Wordt vervolgd.....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone werkt enkel via oplader belvedere86 iPhone algemeen 0 21-12-10 18:14
Inschakelen 3G werkt alleen na aan- en uitzetten. Bariton iPhone algemeen 0 21-09-10 11:18
iPhone: iphone kan alleen os 3.0 aan Includes Jailbreak 6 23-05-10 18:39
Gebruikt de iPhone oplader stroom als je iPhone er niet aan hangt? Guest-20201028093429 iPhone accessoires en onderdelen 2 23-04-10 19:47
iphone laadt niet op, alleen aan computer. tinus55 iPhone algemeen 10 29-05-08 17:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:01.