iphone kan alleen os 3.0 aan discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo TS hier ik dacht ik laat eens upgraden naar os 4.0 beta, natuurlijk werd hij gebrickt daar ben ik achtergekomen. dus ik had hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone kan alleen os 3.0 aan
Hallo TS hier
ik dacht ik laat eens upgraden naar os 4.0 beta, natuurlijk werd hij gebrickt daar ben ik achtergekomen. dus ik had hem weer gedowngrade naar os 3.0 nou wou ik hem updaten maar nu krijg ik deze foutmelding. ;De iPhone '(naam iphone)' kan niet worden bijgewerkt. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1015) op mijn eigen apple natuurlijk in het engels, maar ik heb het al op 2 verschillende macs geprobeerd ik ga vanavond nog even proberen op een computer met microsoft erop. jullie horen nog van mij maar tips zijn welkom. Groet, Wesley (TS) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb zovaak gerestored dat hij uiteindelijk werkte xD ik zou echt niet weten waarom ik heb zelfs de computer niet meer geherstart. Gr TS |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik moest hem weer restoren maar kom weer op hetzelfde probleem, zelfde foutcode word gegeven. en dit maal ook op windows computer. is er een oplossing? Gr TS |
|
|||
|
|||
1015 code kun je toch gewoon oplossen met ireb?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Neuh, iReb.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 battery drain ALLEEN met 3g / aan | Ray1618 | iPhone algemeen | 4 | 26-04-12 14:10 |
iphone 3g doet het alleen aan een lader... | Titoo | iPhone algemeen | 4 | 30-03-11 06:43 |
intertoys bied Iphone aan alleen via internet | misskuss | Koopinformatie Nederland | 2 | 30-01-10 01:13 |
Iphone werkt alleen aan oplader | iVoodoo | iPhone algemeen | 2 | 16-07-09 17:56 |
iphone laadt niet op, alleen aan computer. | tinus55 | iPhone algemeen | 10 | 29-05-08 17:34 |
|
|