iphone laadt niet op, alleen aan computer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb een klein probleem. Iphone laad alleen op als ie aan m'n pc zit. niet als ik hem in het stopcontact wil opladen. Weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone laadt niet op, alleen aan computer.
Hallo,
Heb een klein probleem. Iphone laad alleen op als ie aan m'n pc zit. niet als ik hem in het stopcontact wil opladen. Weet iemand wat dit kan zijn en hoe ik het op kan lossen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
wat voor oplader gebruik je?
|
|
||||
|
||||
Ja, idd, probeer je de US versie in je stopcontact te proppen????
|
||||
|
||||
Zo dom zou hij nu ook weer niet zijn he jongens
Probeer eens je iPhone uit te zetten en dan weer aan. Stop daarna weer de usb kabel erin.
|
||||
|
||||
Je weet het nooit, en vragen mag altijd toch??
|
|
||||
|
||||
je oplader mss kapot ??? al eens geprobeerd met een andere oplader??
|
|||
|
|||
Ha ha. Nee is en engelse versie. Heb er een converter bij maar hij wil niet opladen.
Ga wel ff eentje lenen van een ipod touch. Alvast bedankt. Aan en uit zetten werkt ook niet. Laatst gewijzigd door tinus55; 14-05-08 om 18:46. |
|
||||
|
||||
Converter? heb je toch niet nodig bij een UK oplader ???
da blokje ervan trekken van de oplader en een playstation of Xbox kabel erin en voila !!! |
|
|||
|
|||
als ik iphone wil opladen steek in oplader in en hoor ik het geluid dat hij begint met opladen en zie ik dat bliksemschichtje rechtsboven in de batterijlogo maar direct erna komt het gewone batterij logo terug en laad hij niet op :s
weet iemand hier raad mee? |
|
||||
|
||||
@Ronnepon ; 3 posts voor zelfde probleem???? Dat is om problemen vragen....
|
|
||||
|
||||
Tja precies, zo hoeft het ook weer niet, wat ongeduldig zeg...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad laadt niet aan PC | migros | Archief | 1 | 03-07-10 11:35 |
De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! | druppers | iPhone algemeen | 9 | 04-06-10 17:13 |
Iphone 3G Gaat niet meer aan Alleen apple logo | Pdeb1993 | Archief | 1 | 11-02-10 21:17 |
HELP! Iphone start niet op alleen logo aan lader | Loebas | iPhone algemeen | 1 | 10-11-09 10:14 |
|
|