Iphone 4 battery drain ALLEEN met 3g / aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik heb al sinds een tijdje het probleem met mijn iphone 4 dat de batterij binnen 8 uur leeg trekt als ik 3g/data ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 battery drain ALLEEN met 3g / aan
Hallo allemaal!
Ik heb al sinds een tijdje het probleem met mijn iphone 4 dat de batterij binnen 8 uur leeg trekt als ik 3g/data aan laat staan, ook zonder dat die gebruikt wordt, komt die dan de nacht niet door. Nu heb ik hiervoor uiteindelijk mijn iphone met IOS 4.2.XXX hiervoor gejailbreakt omdat ik met sbsettings 3g zo redelijk snel aan/uit kan zetten. Maar dit is niet heel handig omdat als ik 'm vergeet uit te zetten mijn telefoon uit is als ik 'm dan nodig heb, en tijdens gebruik zie ik de batterij indicator ongeveer 1% per 2 minuten achteruit gaan bij simpel gebruik van safari. Met 3g/data uit gaat de batterij gewoon een paar dagen mee, met normaal gebruik. Ik heb ook bijna alle push berichten uit staan ( alleen what'sapp heeft ze nog actief) dus dat kan het denk ik ook niet zijn. Is dit een bekend probleem en is hier een oplossing voor? Op google kom ik elke keer uit op iphone 3g Battery drain problemen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hey,
hier hetzelfde probleem. al van alles geprobeert maar kan gerust een uur spelletjes spelen en maar 10 procent minderen maar zodra de 3G inspringt bij safari of het checken van mail gaat de batterij hard achteruit. als ik de mail check via Wi-Fi of browse via Wi-Fi is er geen probleem. iemand een oplossing?? |
|
|||
|
|||
Hoi Djon,
Bij mij is het na het installeren van IOS5 een stuk beter geworden. Wat ook wel wat hielp was alleen de noodzakelijke push berichten actief laten of gewoon alle pushberichten uitzetten. gr |
|
|||
|
|||
3G is überhaupt de grootste energieverslinder in je iPhone en dit wordt nog erger als je 3G bereik niet zo best is.
|
|
||||
|
||||
Aangezien dit geen nieuws is en reeds 'tig keer is besproken gaat hier een slotje.
|
Labels |
battery, data, drain, iphone 4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Battery Drain | OptimusPrimeNL | Jailbreak | 3 | 21-02-11 19:20 |
iPhone geeft aan dat ie vol is met alleen een oranje balkje | Bente | iTunes | 1 | 31-03-10 01:55 |
Battery drain | SPQR | Archief | 2 | 01-08-09 20:31 |
alleen 3g met edge aan | tapijtkever | iPhone algemeen | 12 | 11-03-09 18:23 |
|
|