data geschiedenis discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,naar aanleiding van onverklaarbare hoge data verbruik bij kpn, biedt kpn aan de telefoon met speciaal apparatuur ,na te kunnen gaan wat ik precies heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
data geschiedenis
Hallo,naar aanleiding van onverklaarbare hoge data verbruik bij kpn, biedt kpn aan de telefoon met speciaal apparatuur ,na te kunnen gaan wat ik precies heb gedaan.
Kunnen zij dit?? Mijn baas regelt dit nl. (telefoon v.d zaak) en ik vraag me af of alle prive geschiedenis zichtbaar wordt? of kan ik deze ook voor kpn onzichtbaar maken.? gr. piet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als KPN, op verzoek van jouw werkgever, jouw dataverkeer met DPI (Deep Packet Inspection) gaat onderzoeken komt alles aan het licht.
Succes verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Data-Block (Geen data over telefoon netwerk) | JajeBlade | Jailbreak apps en thema's | 3 | 04-07-10 00:21 |
UITableView vullen met data uit Core Data entiteit | MacShack | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-02-10 17:06 |
geschiedenis | marcootje75 | iPhone Apps | 2 | 01-10-09 16:07 |
Mac Gecrashed, data weg, wel Iphone data beschikbaar | Lop | iPhone algemeen | 2 | 12-01-09 15:04 |
|
|