Battery drain discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteravond heb ik vol enthousiasme mijn iPhone geupdate naar 3.0.1. Toen ik vanmorgen wakker werd was de batterij van 100 naar 50% gegaan! Een uurtje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Gisteravond heb ik vol enthousiasme mijn iPhone geupdate naar 3.0.1.
Toen ik vanmorgen wakker werd was de batterij van 100 naar 50% gegaan! Een uurtje later: helemaal leeg, echt totaal. Ik heb hem 5 min. moeten opladen voordat ik een herstel kon doen. Dat is gelukt en hij laadt nu bij. Hopelijk was het een eenmalig probleem... Iemand soortgelijke ervaringen? |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Hoe kan dit :s Soms kijk ik naar min accu en hij is 80% en na 5minuten keek ik opnieuw en was maar 10% meer ![]() Ik begrijp er niks van |
|
||||
|
||||
![]() Gebruik eens even de zoekfunctie. Er is genoeg te vinden over de batterij problemen van de 3GS.
//Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 battery drain ALLEEN met 3g / aan | Ray1618 | iPhone algemeen | 4 | 26-04-12 13:10 |
iPhone: Battery Drain | OptimusPrimeNL | Jailbreak | 3 | 21-02-11 18:20 |
Battery | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-02-11 07:29 |
Accu drain: usage en standby tijd gelijk! | martijnmoret | iPhone algemeen | 3 | 18-02-11 07:19 |
winterboard accu drain | lentebriesje | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-02-11 23:40 |
|
|