//

iPhone 4S trekt batterij leeg

iPhone 4S trekt batterij leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds afgelopen maandag trekt mijn iPhone 4S de batterij heel snel leeg. Na 4 a 5 uur van gemiddeld gebruik was de batterij leeg (waar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-04-12, 11:23
Joentje66 Joentje66 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 7
Question iPhone 4S trekt batterij leeg

Sinds afgelopen maandag trekt mijn iPhone 4S de batterij heel snel leeg. Na 4 a 5 uur van gemiddeld gebruik was de batterij leeg (waar ik normaal minimaal een dag met de batterij zou doen).
Ik heb alle bekende energieslurpers (zoals 3g, locatiebepaling, bluetooth, iCloud uitgezet), maar nog deed het probleem zich voor. Vervolgens tot twee keer toe een herstel uitgevoerd met het terugzetten van de reservekopie en nog deed het probleem zich voor. Nu heb ik een herstel uitgevoerd zonder een kopie terug te zetten en nu doet de batterij het normaal.

Ik weet niet welke app of update ik als laatste uitgevoerd heb en of het daaraan ligt. Ik zou graag mijn reservekopie weer terugzetten, maar de kans dat het probleem dan terugkomt is erg groot.

Herkent iemand dit probleem? Zo ja, heb je ook een oplossing gevonden en kan iemand dat met mij delen?

het zou mij super helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-04-12, 13:07
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten

Labels
batterij, iphone4s, iphone4s batterij itunes, reservekopie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 2g batterij snel leeg Jeffmeister iPhone algemeen 5 23-08-09 17:11
accu trekt leeg bij uitstand Kuuhn iPhone algemeen 3 05-12-08 10:43
mobile me trekt accu leeg? rikkie123 iPhone algemeen 1 19-11-08 21:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:03.