//

iPhone geeft aan dat ie vol is met alleen een oranje balkje

iPhone geeft aan dat ie vol is met alleen een oranje balkje discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een sync met m'n mac waren mijn applicaties ineens verdwenen en gaf ie aan dat hij te vol zat om de applicaties er terug ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-02-10, 19:10
Bente Bente is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard iPhone geeft aan dat ie vol is met alleen een oranje balkje

Na een sync met m'n mac waren mijn applicaties ineens verdwenen en gaf ie aan dat hij te vol zat om de applicaties er terug op te zetten. Toen heb ik 'Herstel' gedaan, en vervolgens een oudere sync erop gezet.

Toen gaf hij aan dat bjna de hele iPhone vol zat (er bleef 1,5 G over), en het balkje onderin, waarin je de verdeling ziet van foto's/muziek e.d. was helemaal oranje, dus 'Andere'. En er kon niks meer bij, geen foto's/muziek/programma's, en op de iPhone stond niks. Geen muziek meer, programma's weg etc..

Toen heb ik 'Herstel' gedaan en ben ik gewoon weer bij punt nul begonnen, zonder hem te synchroniseren met een oude safe. Maar nu doet ie exact hetzelfde, hij zegt dat ie vol is met 'andere', dus oranje streep, programma's sync ie niet, hij sync wel mijn muziek (daar deed ie een hele tijd over), maar na de sync staat de muziek niet op de iPhone zelf.

Wie weet wat er aan de hand is en hoe ik het op kan lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-03-10, 00:55
Massimiliano Massimiliano is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: amsterdam
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar Massimiliano
Standaard

ik heb hetzelfde met mijn iphone 3gs versie 3.1.1
ik las hier ergens iets over openSSH met dubbele mappen maar ik vind de post niet terug en ik heb geen dubbele mappen??!!!

HELP
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone geeft aan dat er geen simkaart in zit bgjesper iPhone algemeen 0 14-02-11 17:02
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is erik1995 iPhone algemeen 3 07-10-10 16:35
whats app geeft niet aan dat ik een bericht heb?? snipje iPhone Apps 1 18-05-10 22:04
Windows: iTunes zegt dat iphone vol zit, maar dat is niet zo... Guest-20151113171500 iTunes 6 22-12-08 10:09
Installer 4 geeft aan dat er een update is dendirk Jailbreak apps en thema's 2 17-08-08 16:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15.