iPhone geeft aan dat ie vol is met alleen een oranje balkje discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een sync met m'n mac waren mijn applicaties ineens verdwenen en gaf ie aan dat hij te vol zat om de applicaties er terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone geeft aan dat ie vol is met alleen een oranje balkje
Na een sync met m'n mac waren mijn applicaties ineens verdwenen en gaf ie aan dat hij te vol zat om de applicaties er terug op te zetten. Toen heb ik 'Herstel' gedaan, en vervolgens een oudere sync erop gezet.
Toen gaf hij aan dat bjna de hele iPhone vol zat (er bleef 1,5 G over), en het balkje onderin, waarin je de verdeling ziet van foto's/muziek e.d. was helemaal oranje, dus 'Andere'. En er kon niks meer bij, geen foto's/muziek/programma's, en op de iPhone stond niks. Geen muziek meer, programma's weg etc.. Toen heb ik 'Herstel' gedaan en ben ik gewoon weer bij punt nul begonnen, zonder hem te synchroniseren met een oude safe. Maar nu doet ie exact hetzelfde, hij zegt dat ie vol is met 'andere', dus oranje streep, programma's sync ie niet, hij sync wel mijn muziek (daar deed ie een hele tijd over), maar na de sync staat de muziek niet op de iPhone zelf. Wie weet wat er aan de hand is en hoe ik het op kan lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde met mijn iphone 3gs versie 3.1.1
ik las hier ergens iets over openSSH met dubbele mappen maar ik vind de post niet terug en ik heb geen dubbele mappen??!!! HELP |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone geeft aan dat er geen simkaart in zit | bgjesper | iPhone algemeen | 0 | 14-02-11 18:02 |
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is | erik1995 | iPhone algemeen | 3 | 07-10-10 17:35 |
whats app geeft niet aan dat ik een bericht heb?? | snipje | iPhone Apps | 1 | 18-05-10 23:04 |
Windows: iTunes zegt dat iphone vol zit, maar dat is niet zo... | Guest-20151113171500 | iTunes | 6 | 22-12-08 11:09 |
Installer 4 geeft aan dat er een update is | dendirk | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-08-08 17:20 |
|
|