whats app geeft niet aan dat ik een bericht heb?? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik een whats app ontvang, geeft hij dat niet aan in het icoontje dat ik een bericht heb ontvangen, heeft iemand daar ook last ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
whats app geeft niet aan dat ik een bericht heb??
als ik een whats app ontvang, geeft hij dat niet aan in het icoontje dat ik een bericht heb ontvangen, heeft iemand daar ook last van??en hoe kan ik het instellen dat hij gewoon werkt net als bij de gewone sms??
alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je Notifications wel aan staan? En zo ja, ook alle opties, badges, sounds en alerts???
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is | erik1995 | iPhone algemeen | 3 | 07-10-10 17:35 |
iPhone geeft aan dat ie vol is met alleen een oranje balkje | Bente | iTunes | 1 | 31-03-10 01:55 |
SMS geeft aan dat ik 1 sms heb. Dit heb ik echter niet. | andreasksv | iPhone algemeen | 6 | 25-03-09 19:30 |
Installer 4 geeft aan dat er een update is | dendirk | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-08-08 17:20 |
iBrick geeft aan dat iPhone nog niet gejailbreakt is !?!? | batalhador | Archief | 6 | 17-02-08 21:43 |
|
|